-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015: 39130000-5 Меблі для офісу (Меблі )
230 052.00
UAH з ПДВ
Номер:
07f6e406f33e41538cf3edabaf0c7f81
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-07-004813-c-a2
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
23357437
-
Контактна особа:
Євген Шаповал +380966657977 kpautopark@gmail.com https://miskautopark.dp.ua/
-
Адреса:
49044, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 18, ПОВЕРХ 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ПАТЕР КАН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44084561
-
Контактна особа:
Владислав Резворович +380688925228 promebel2021@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Яворницького Дмитра, будинок 65
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
2
Дата підписання:
28.01.2022 13:34
Період дії договору:
28.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
230 052.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 342.00 UAH)
Оплачено:
230 052.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 342.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 39130000-5 Меблі для офісу (Меблі )
Кількість
65 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4a81d5aa2ebe479aaed5d9d2bcf7e70e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміна строку поставки
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.01.2022 13:46
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
826f045023ad4ea7b5877015884e51ad
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.01.2022 13:48
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5eaba6900cba431b925d05d6b6a09bee
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
28.02.2022 19:49
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
412c37b463a6450db06db8717352a4c3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
09.05.2022 15:18
Статус:
Опубліковано