-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 5 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 5 робочих днів.
16 537.50
UAH без ПДВ
Номер:
b476e4fa549f42d59817110be6444b82
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-28-008004-b-c1
Замовник:
Бондарівський ліцей Овруцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670598
-
Контактна особа:
Прачук Наталія Володимирівна 380966443115 bondarishkola@ukr.net
-
Адреса:
11152, Україна, Житомирська область, село Бондарі, вул. Шкільна,будинок 10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2394910157
-
Контактна особа:
Ігор Кравчук +380975068366 igorkravcuk@ukr.net
-
Адреса:
11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна, буд. 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи: 47.25000 UAH без ПДВ
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 5 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 5 робочих днів.
Номер договору:
1
Дата підписання:
10.01.2022 12:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
16 537.50 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
За взаємною згодою сторін,в зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 16537,50 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень – 13537,50 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.1 даного договору та відповідно листа Учасника від 27.06.2022 р. № 226, в зв’язку з неможливістю надання послуг в військовий час, здороженням продуктів харчування .
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи
Кількість
350 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1dc55f314fa8425bb0e83f93b5b9fc8f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями 10537,50 грн.,за взаємною згодою уклали цю додаткову угоду №1 (далі –додаткова угода)до договору №.1 від 10.01.2022 року про наступне :
1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«П.3.1. Ціна цього Договору становить 16537 грн 50 коп(шіснадцять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп) без ПДВ,із них січень – вересень 2022 року –10537,50грн ( десять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп)-наявні кошторисні призначення ,жовтень-грудень 2022 року -6000,00грн( шість тисяч гривень 00 коп)без ПДВ.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.01.2022 16:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2515cb8cab31405a9be4605a13053a7b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями 3000,00 грн.,за взаємною згодою уклали цю додаткову угоду №2 (далі –додаткова угода) до договору №.1 від 10.01.2022 року про наступне :
1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«П.3.1. Ціна цього Договору становить 16537 грн 50 коп(шіснадцять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп) без ПДВ,із них січень – вересень 2022 року –13537,50грн ( тринадцять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп)-наявні кошторисні призначення ,жовтень-грудень 2022 року -3000,00грн( шість тисяч гривень 00 коп)без ПДВ.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
04.05.2022 12:00
Статус:
Опубліковано