• Спрощена закупівля
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)

Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 5 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 5 робочих днів.

16 537.50 UAH без ПДВ
Номер: b476e4fa549f42d59817110be6444b82
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-28-008004-b-c1
Замовник: Бондарівський ліцей Овруцької міської ради
Постачальник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи: 47.25000 UAH без ПДВ
Опис: Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 5 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 5 робочих днів.
Номер договору: 1
Дата підписання: 10.01.2022 12:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 16 537.50 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін,в зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 16537,50 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень – 13537,50 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.1 даного договору та відповідно листа Учасника від 27.06.2022 р. № 226, в зв’язку з неможливістю надання послуг в військовий час, здороженням продуктів харчування .

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 350 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 1dc55f314fa8425bb0e83f93b5b9fc8f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями 10537,50 грн.,за взаємною згодою уклали цю додаткову угоду №1 (далі –додаткова угода)до договору №.1 від 10.01.2022 року про наступне : 1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить 16537 грн 50 коп(шіснадцять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп) без ПДВ,із них січень – вересень 2022 року –10537,50грн ( десять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп)-наявні кошторисні призначення ,жовтень-грудень 2022 року -6000,00грн( шість тисяч гривень 00 коп)без ПДВ.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.01.2022 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод уг1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2515cb8cab31405a9be4605a13053a7b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями 3000,00 грн.,за взаємною згодою уклали цю додаткову угоду №2 (далі –додаткова угода) до договору №.1 від 10.01.2022 року про наступне : 1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить 16537 грн 50 коп(шіснадцять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп) без ПДВ,із них січень – вересень 2022 року –13537,50грн ( тринадцять тисяч п'ятсот тридцять сім грн 50 коп)-наявні кошторисні призначення ,жовтень-грудень 2022 року -3000,00грн( шість тисяч гривень 00 коп)без ПДВ.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.05.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод уг 2.pdf
p7s
sign.p7s