• Переговорна процедура
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи).

283 424.00 UAH без ПДВ
Номер: 3edb229a478e450fbfefc4bde6f9cea7
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-05-003225-c-c1
Замовник: Овруцький ліцей №4 Овруцької міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 02-Х
Дата підписання: 18.01.2022 16:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 283 424.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 283 424.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до листа учасника №237 від 23.09.2022 р.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи).
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 5950 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, заклади освіти Овруцького ліцею №4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 59000039f6674686b2cc5de243ade9e4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1 Сторони домовились внести зміни до п. 3.1 розділу V "Ціна договору" Договору №02-Х від 18.01.2022 року та викласти його в наступній редакції: "3.1 "Загальна вартість цього Договору на момент його укладення становить-283424,00 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі чотириста двадцять чотири гривні, 00 копійок) з урахуванням ПДВ, із них наявні кошторисні призначення: січень-травень 100000,00 грн. (Сто тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ". 1.2 Інші умови договору залишаються незмінними та обовязковими для виконання кожною зі сторін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.01.2022 14:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
додаткова угода №1 від 26.01.22.jpeg
p7s
sign.p7s
    Номер: 1ca5a3a1cc0043a382255c60ba1a158a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі,розірвання договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.09.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
дод. угода №2 від 26.09.22.jpeg
p7s
sign.p7s