• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з доробки функціональності та з технічної підтримки системи фінансово-господарської діяльності

399 996.00 UAH з ПДВ
Номер: 64778384c2844496aad4dce0323edd30
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-10-004609-b-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору: 20
Дата підписання: 19.01.2022 00:00
Період дії договору: 19.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 399 996.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 800.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з технічної підтримки системи фінансово-господарської діяльності
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 12 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, буд.26/2, оф.58-1 На карті
Послуга з доробки додаткової функціональності
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, буд.26/2, оф.58-1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3f812ac60fbb406ab0fbdca6b963308c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору та заключити Додаткову угоду про наступне: 1.1. Пункт 2.1.2, 2.2.3 , 2.4.2 розділу 2 «Права та обов'язки сторін» викласти в наступній редакції: «2.1.2. Приймати надані послуг згідно з актом здавання-приймання наданих послуг; » «2.2.3. Повернути Акт здавання-приймання наданих послуг Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо); » «2.4.2. У разі невиконання зобов'язань Замовником, Виконавець має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк 10 календарних днів.» 1.2. Пункт 3.2 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» викласти в наступній редакції: «3.2. Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом здавання-приймання наданих послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 5 (п’яти) робочих днів після фактичного надання послуг.» 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано