-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з доробки функціональності та з технічної підтримки системи фінансово-господарської діяльності
399 996.00
UAH з ПДВ
Номер:
64778384c2844496aad4dce0323edd30
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-10-004609-b-a1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052784
-
Контактна особа:
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22902418
-
Контактна особа:
Шведов Дмитро 380634548890,380673395919 tender@intelserv.com
-
Адреса:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору:
20
Дата підписання:
19.01.2022 00:00
Період дії договору:
19.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
399 996.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 800.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з технічної підтримки системи фінансово-господарської діяльності
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, буд.26/2, оф.58-1
На карті
Послуга з доробки додаткової функціональності
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, буд.26/2, оф.58-1
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3f812ac60fbb406ab0fbdca6b963308c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору та заключити Додаткову угоду про наступне: 1.1. Пункт 2.1.2, 2.2.3 , 2.4.2 розділу 2 «Права та обов'язки сторін» викласти в наступній редакції: «2.1.2. Приймати надані послуг згідно з актом здавання-приймання наданих послуг; » «2.2.3. Повернути Акт здавання-приймання наданих послуг Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо); » «2.4.2. У разі невиконання зобов'язань Замовником, Виконавець має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк 10 календарних днів.» 1.2. Пункт 3.2 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» викласти в наступній редакції: «3.2. Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом здавання-приймання наданих послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 5 (п’яти) робочих днів після фактичного надання послуг.» 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.02.2022 00:00
Статус:
Опубліковано