• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Приютівської селищної ради, Вул.Центральна, 117-а, с.Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи)

1 470 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a09809795ff247f292a94c8c195dce23
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-09-017238-c-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 14/2022
Дата підписання: 21.01.2022 11:00
Період дії договору: 21.01.2022 00:00 - 11.10.2022 00:00
Сума договору: 1 470 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 245 000.00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до указу ПрезедентаУкраїни від 24,02,2022р. "64/2022"Про введення воєнного стану в Україні"та його подальшим продовженням,листа від28,02,2022№2024/02.0-7.1ТТПУкраїни яким засвідчено форс-мажорні обставини, сторони дійшли до згоди розірвати договорі. зняти юридичні зобов'язанняв сумі1470000,00грн.зменшити загальну суму договору на1470000,00грн.п.5.1 викласти в новій редакції:"5.1.загальна сума договору становить 0,00 грн.(нуль гривень 00 коп)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Приютівської селищної ради, Вул.Центральна, 117-а, с.Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 01.05.2022 - 18.10.2022
Місце постачання 28021, Україна, Кіровоградська область, с. Войнівка Олександрійського району, вул. Центральна, 117-а На карті

Внесені зміни

    Номер: 2331a85b141c4445a340e18a2d8dbf27
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень і складають 0,00 грн .( нуль гривень 00 копійок.) з урахуванням ПДВ подальше взяття зобов'язань по даному договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.5.1. розділу 5 даного договору , а саме до 1470000,00 грн. (один мільйон чотириста сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 245000,00 грн. Всі інші умови договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.01.2022 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 від 31,01,2022.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 21b6ac67e5d24a6290dee27ff9dc5afd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку «Календарний план виконання робіт» до Договору №14/2022 від 21 січня 2022 року яке встановлено за результатами проведеного моніторингу Державною аудиторською службою та зазначено у висновку . У зв'язку з відсутністю технічної можливості довантажити окремо додатки до договору Замовник, на виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель,які зазначені у висновку Державної аудиторської служби , вживає заходів шляхом оприлюднення Додатку "Календарний план виконання робіт" до договору через функцію "Додавання додаткової угоди"
    Номер додаткової угоди: протокол №84 від 14.07.2022
    Дата внесення змін до договору: 14.07.2022 15:48
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол №84 від 14.07.2022усунення порушення.pdf
pdf
додаток 2 календарний план виконання робіт.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 10903d88ff3a45a29c19b51e9941dfdb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень і складають 1 470 000,00грн. ( один мільйон чотириста сімдесят тисяч гривень. 00 коп.), в тому числі ПДВ- 245 000,00 грн., але не перебільшує загальну вартість робіт погоджену за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону на момент укладання даного договору зазначеної у п.5.1. розділу V даного Договору, а саме 1 470 000,00грн. ( один мільйон чотириста сімдесят тисяч гривень. 00 коп.), в тому числі ПДВ- 245 000,00 грн. 2Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо продовження строку виконання робіт у разі виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі, а саме у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» і його продовження та відповідно до листа від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 Торгово промислової палати України яким ТПП України засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності по договору, тому сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін виконання робіт та внести зміни до даного договору і додатків до нього та викласти в новій редакції: - Пункт 7.1 розділу VI Договору викласти в новій редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до тендерної пропозиції – 92 календарних днів і визначається календарним графіком. Загальний термін виконання робіт протягом з «18»липня2022р. по «18»жовтня 2022р..» - Додаток № 2, до Договору підряду №14/2022 від 21 січня 2022 року (Додається). Всі інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.07.2022 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 15.07.2022.pdf
p7s
sign.p7s