-
Відкриті торги
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
2 754 959.58
UAH без ПДВ
Номер:
daffd5e78b804f83a50775e1475d32a2
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-12-000900-c-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01992831
-
Контактна особа:
Меліка Надія Юріївна 0313123328 mukachevo22.voz@gmail.com https://stmartin.clinic/
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2204717478
-
Контактна особа:
Валера Тороні 380501727452 toroni1960@ukr.net
-
Адреса:
Україна, 89600, Закарпатська обл., місто Мукачево, ВУЛИЦЯ УЖГОРОДСЬКА, будинок 184/2
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
08-22-05
Дата підписання:
11.01.2022 00:01
Період дії договору:
11.01.2022 00:00 - 16.06.2022 00:00
Сума договору:
2 754 959.58 UAH без ПДВ
Оплачено:
2 754 959.58 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
у зв'язку з неможливістю постачальником в подальшому виконувати свої зобов'язання за договором через введення на території України воєнного стану і як наслідок подорожчання цін на продукти харчування,а також паливно мастильні матеріали
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Кількість
65000 комплект
Період постачання
01.01.2022 - 31.12.2022
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
807bd16acb504f00a0b1e7a24ccffc1a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв'язку з неможливістю постачальником в подальшому виконувати свої зобов'язання за договором через введення на території України воєнного стану і як наслідок подорожчання цін на продукти харчування,а також паливно мастильні матеріали
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.06.2022 00:00
Статус:
Опубліковано