-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з прибирання прибудинкової території будівлі головного корпусу НДГРІ за адресою: м. Кривий Ріг, пр. Гагаріна, 57. Код ДК 021:2015 90610000-6 – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць»
106 682.88
UAH без ПДВ
Номер:
2be6a03976a34aaf9244beae5c159014
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-16-009275-b-b1
Замовник:
Криворізький національний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
37664469
-
Контактна особа:
Бояр Євгенія Миколаївна 0564091716 tenderknu_uo@ukr.net
-
Адреса:
50027, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Віталія Матусевича ,11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38095235
-
Контактна особа:
Тетяна Дмитрівна Анашкіна +380991903690 pogeoab@ukr.net
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРСПЕКТИВНА, буд. 55, кімн. 340
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору:
3
Дата підписання:
13.01.2022 09:30
Період дії договору:
13.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
106 682.88 UAH без ПДВ
Оплачено:
106 682.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 780.48 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання прибудинкової території будівлі головного корпусу НДГРІ за адресою: м. Кривий Ріг, пр. Гагаріна, 57
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d88c11094ea64e6a8c749e04a353b5fb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону, п. 11.4 Договору №3 «На надання послуг з прибирання прибудинкової території» від 13.01.2022 р. (далі – Договір), у зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, виникла необхідність внести зміни в п. 3.1. та п. 4.1 Договору про наступне:
3.1. Загальна сума договору становить 110 015 грн. 00 коп. (Сто десять тисяч п’ятнадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 18 335 грн. 83 коп.
4.1. Вартість виконаних послуг Виконавцем визначається на підставі виставлених рахунків і обчислюється таким чином: обслуговування приміщень замовника становить 0,329994842 грн/кв.м. Загальна сума в місяць складає 9 167 грн. 9167 коп. (Дев’ять тисяч сто шістдесят сім грн. 9167 коп.) з ПДВ.
2. Відповідно до п. 11.4 Договору, внести зміни у «Вимоги до Договору. Перелік об’єктів що прибираються і вартість послуг» та викласти їх у Додатку №1 до Додаткової угоди №1.
3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.02.2022 13:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
b3a477f8a5174dcc9a26c047c8f3bfb4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зміною ціни в договорі закупівлі в бік зменшення відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону, виникла необхідність укласти додаткову угоду до Договору №3 «На надання послуг з прибирання прибудинкової території» від 13.01.2022 р. (далі – Договір) про наступне:
1. Зменшити загальну суму Договору відповідно до п. 11.4 та вимог п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону на 3 332 грн. 12 коп. (Три тисячі триста тридцять дві грн. 12 коп.), та викласти
п. 3.1 і п. 4.1 вищевказаного Договору у наступній редакції:
3.1. Загальна сума Договору становить 106 682 грн. 88 коп. (Сто шість тисяч шістсот вісімдесят дві грн. 88 коп.), в т.ч. ПДВ 17 780 грн. 52 коп.
4.1. Вартість виконаних послуг Виконавцем визначається на підставі виставлених рахунків і обчислюється таким чином: обслуговування приміщень замовника становить 0,32 грн/кв.м. Загальна сума в місяць складає 8 890 грн. 24 коп. (Вісім тисяч вісімсот дев’яносто грн. 24 коп.), в т.ч. ПДВ 1 481 грн. 71 коп.
2. Відповідно до п. 11.4 Договору, внести зміни у «Вимоги до Договору. Перелік об’єктів що обслуговуються і вартість послуг» та викласти їх у Додатку №1 до Додаткової угоди №2.
3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
10.02.2022 15:00
Статус:
Опубліковано