• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги по дератизації та дезінфекції приміщень

110 057.38 UAH з ПДВ
Номер: 722a9f35e715411aba25927c2c2e6ff7
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-17-018477-c-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Комунальне підприємство "Павлоградська медична профілактична дезінфекція" Дніпропетровської обласної ради
Класифікатор ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщеньАналіз за цим CPV
Номер договору: № 1/ сп
Дата підписання: 04.01.2022 09:02
Період дії договору: 04.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 110 057.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 342.90 UAH)
Оплачено: 110 057.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 342.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по дератизації та дезінфекції приміщень
Код ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, згідно Додатку № 1 до договору На карті

Внесені зміни

    Номер: 3693b0783bb14619a2906c4a8441ff36
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 04.07.2022 08:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. № 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 185de7f58f3e482aa3edbbb89c5d2a41
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 15.08.2022 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. №2 до дог. №1-сп.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 39030b85b1224add8d86bc7d6319842b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: Д.у. № 3
    Дата внесення змін до договору: 09.12.2022 18:13
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода № 3.pdf
p7s
sign.p7s