-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на вулиці Данила Галицького,18 в м.Луцьку
262 267.06
UAH з ПДВ
Номер:
8fbe34d1e83a4009ad5f774362e98e17
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-15-017411-c-b1
Замовник:
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
05517736
-
Контактна особа:
Ільчук Олена 380332724594 ukb@lutskrada.gov.ua
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "ПМК-НОВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39291539
-
Контактна особа:
Борис Петрович Коваль +380974173136 pmknova.tender@gmail.com
-
Адреса:
45606, Україна, Волинська область, Луцький район, село Рованці, ВУЛИЦЯ КВІТНЕВА, будинок 8
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
02
Дата підписання:
05.01.2022 00:00
Період дії договору:
05.01.2022 00:00 - 30.12.2022 00:00
Сума договору:
262 267.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 711.18 UAH)
Оплачено:
262 267.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 711.18 UAH)
Причини розірвання договору:
у зв"язку із неможливістю виконання договірних зобов"язань через форс-мажорні обставини (введення воєнного стану) Сторони дійшли згоди розірвати (припинити) дію договору - дод.угода від 05.12.2022 №2
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на вулиці Данила Галицького,18 в м.Луцьку
Кількість
1 роб.
Період постачання
до 30.04.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d7e03bd4c5d440c8959781dfb6217bdb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Уточнення бюджетних призначень на 2022 рік, зміна строку виконання робіт і строку дії договору, уточнення реквізитів.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.03.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
3982eca50fee42f6a2370673e0e0c477
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв"язку із неможливістю виконання договірних зобов"язань через форс-мажорні обставини (введення воєнного стану ) Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити обсяг робіт і вартість робіт за договором та розірвати (припинити) дію даного договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
05.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано