• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на вулиці Данила Галицького,18 в м.Луцьку

262 267.06 UAH з ПДВ
Номер: 8fbe34d1e83a4009ad5f774362e98e17
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-15-017411-c-b1
Замовник: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Постачальник: ПП "ПМК-НОВА"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 02
Дата підписання: 05.01.2022 00:00
Період дії договору: 05.01.2022 00:00 - 30.12.2022 00:00
Сума договору: 262 267.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 711.18 UAH)
Оплачено: 262 267.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 711.18 UAH)
Причини розірвання договору: у зв"язку із неможливістю виконання договірних зобов"язань через форс-мажорні обставини (введення воєнного стану) Сторони дійшли згоди розірвати (припинити) дію договору - дод.угода від 05.12.2022 №2

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на вулиці Данила Галицького,18 в м.Луцьку
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роб.
Період постачання до 30.04.2022
Місце постачання 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Данила Галицького,18 На карті

Внесені зміни

    Номер: d7e03bd4c5d440c8959781dfb6217bdb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уточнення бюджетних призначень на 2022 рік, зміна строку виконання робіт і строку дії договору, уточнення реквізитів.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.03.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод угода № 1_30.03.2022 тер центр.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 3982eca50fee42f6a2370673e0e0c477
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв"язку із неможливістю виконання договірних зобов"язань через форс-мажорні обставини (введення воєнного стану ) Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити обсяг робіт і вартість робіт за договором та розірвати (припинити) дію даного договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол (2).pdf
pdf
д.у№2.pdf
p7s
sign.p7s