• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення (прання медичної білизни)

Сторони дійшли згоди та погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.

1 105 920.00 UAH без ПДВ
Номер: 4bc853f8751a42d98e94897c8aaf55be
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-09-018111-c-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Опис: Сторони дійшли згоди та погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору: 18-П/2022
Дата підписання: 14.01.2022 08:08
Період дії договору: 14.01.2022 00:00 - 31.01.2023 00:00
Сума договору: 1 105 920.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 105 920.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Прання медичної білизни
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 43615 кілограм
Період постачання 01.01.2022 - 31.01.2023
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги,7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 565a328d606344308c735d73f7e76839
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно статті 651 Цивільного Кодексу України, статті 188 Господарського Кодексу У країни, відповідно до підпункту 8 пункту 8.5 Договору, Сторони дійшли згоди та погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про надання послуг № 18-П/2022 від 14 січня 2022 року: 1.1. Сторони дійшли згоди, збільшити суму' Договору на 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). 2. У зв’язку з продовженням дії Договору Сторони погодили внести до Договору такі зміни: 2.1. Пункт 3.3. договору викласти у такій редакції: «3.3. Сума цього Договору визначається шляхом складання всіх сум згідно актів приймання-передачі наданих послуг протягом дії цього договору і становить: 1 105 920,00 грн. (Один мільйон сто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2.3. Пункт 6.2. Договору викласти у такій редакції: «6.2. Строк цього Договір починає свій перебіг у момент, визначений у п. 6.1. цього Договору та закінчується 31 січня 2023 року.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 16:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода про пролонгацію на 20 %.pdf
p7s
sign.p7s