• Спрощена закупівля
  • КЕП

Молоко та вершки код ДК 021:2015- 15510000-6 ( молоко пастеризоване жирністю 2,6% код ДК 15511100-4 Пастеризоване молоко)

У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно п.12.1 Розділу XIІ Договору про закупівлю № 275 від 30.12.2021 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 26 358 грн 60 коп та викласти п.3.1. до Розділу ІІІ Договору про закупівлю в такій редакції:«3.1. Ціни на товар встановлю-ються в національній валюті України. Загальна сума договору складає : 37 469 грн 40 коп. в т.ч. ПДВ 6244 грн 90 коп.

37 469.40 UAH з ПДВ
Номер: 3412640e05d347a5b93f1ebbce1b71e7
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-10-018699-c-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Опис: У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно п.12.1 Розділу XIІ Договору про закупівлю № 275 від 30.12.2021 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 26 358 грн 60 коп та викласти п.3.1. до Розділу ІІІ Договору про закупівлю в такій редакції:«3.1. Ціни на товар встановлю-ються в національній валюті України. Загальна сума договору складає : 37 469 грн 40 коп. в т.ч. ПДВ 6244 грн 90 коп.
Номер договору: 275
Дата підписання: 30.12.2021 10:57
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 27.12.2022 00:00
Сума договору: 37 469.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 37 469.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко та вершки код ДК 021:2015- 15510000-6 ( молоко пастеризоване жирністю 2,6% код ДК 15511100-4 Пастеризоване молоко)
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 1585 кілограм
Період постачання 01.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 917a2d0af81f492b821be54f7d14b414
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно п.12.1 Розділу XIІ Договору про закупівлю № 275 від 30.12.2021 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 26 358 грн 60 коп та викласти п.3.1. до Розділу ІІІ Договору про закупівлю в такій редакції:«3.1. Ціни на товар встановлю-ються в національній валюті України. Загальна сума договору складає : 37 469 грн 40 коп. в т.ч. ПДВ 6244 грн 90 коп.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2022 11:24
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до Догов № 275.pdf
p7s
sign.p7s