• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

Послуги з постачання теплової енергії

424 718.81 UAH з ПДВ
Номер: 5fb31d5ecc4d4a8a90dd6b04933cbc1f
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-24-002192-b-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 773
Дата підписання: 04.01.2022 00:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 424 718.81 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 786.47 UAH)
Оплачено: 424 718.81 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 786.47 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
107,255 Гкал., з яких для потреб закладу 107,204 Гкал., для потреб орендарів 0,051Гкал.
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 107.255 Гігакалорія
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Проспект Миру, 80 (корпус 1 та 2) , вулиця Бахмутська, 20 А На карті

Внесені зміни

    Номер: 5146cdfbdc094709886086f10d40eefe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Вважати помилково зазначеним в стовпчику «Конкретна назва предмета закупівлі» в екранній формі оголошення про проведення закупівлі та електронній формі звіту про результати проведення процедури закупівлі: «474,57 Гкал., з яких для потреб закладу 470,57 Гкал., для потреб орендарів 4,00 Гкал.» та вважати правильним наступне трактування: «Послуги з постачання теплової енергії»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол виявлених помилок.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ab51ea673e36424fb18572a61de11dac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди викласти абзац 1 та 2 п. 1. Розділу «Предмет договору» в наступній редакції: «1. Цей Договір укладається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (зі змінами ) на закупівлю послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015- 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), (Послуги з постачання теплової енергії) (далі - послуга) на період з 01 січня 2022 р. по 28 лютого 2022 р. у кількості: для потреб комунального закладу –107,255 Гкал/рік: у т.ч. - з ЦТП без ІТП - 103,479 Гкал/рік - без ЦТП без ІТП - 3,725 Гкал/рік для потреб орендарів: - з ЦТП без ІТП- 0,051 Гкал/рік». 2. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1 468 370,65 грн. (Один мільйон чотириста шістдесят вісім тисяч триста сімдесят гривень 65 копійок), у тому числі ПДВ – 244 728,44 грн. та викласти п. 20 Розділу «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» Договору в наступній редакції: «20.Вартість послуги є встановлений відповідно до законодавства тариф на теплову енергію, який визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії: Станом на дату укладення цього договору тариф на послугу становить: З ЦТП без ІТП : - з коштів місцевого бюджету 3961,78 грн за 1 Гкал з ПДВ - за рахунок коштів орендарів 7315,49 грн за 1 Гкал з ПДВ Без ЦТП без ІТП : - з коштів місцевого бюджету 3933,32 грн. за 1 Гкал з ПДВ У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну ціни/тарифу на послугу з постачання теплової енергії виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх в дію, повідомляє про це замовнику з посилання на рішення відповідного органу. У разі зміни зазначеного тарифу протягом строку дії цього договору новий розмір тарифу застосовується з моменту його введення в дію. Зміни до договору оформлюється шляхом підписання сторонами додаткової угоди, у порядку визначеному частиною п’ятою статі 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаткова угода є невід’ємною частиною договору та обов’язковою для здійснення розрахунків. Сума цього Договору становить 424 718,81 грн.( Чотириста двадцять чотири тисячі сімсот вісімнадцять гривень 81 копійка), у тому числі ПДВ – 70 786,47 грн. та складається: - з коштів місцевого бюджету 424 611,47 грн.( Чотириста двадцять чотири тисячі шістсот одинадцять гривень 47 копійок),у тому числі ПДВ- 70 768,58 грн. за рахунок коштів орендарів 107,34 грн.( Сто сім гривень 34 копійки),у тому числі ПДВ- 17,89 грн. Загальна вартість цього договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін». 3. Розділ «Реквізити Сторін» викласти в іншій редакції
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2022 01:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Повідомлення 773.pdf
pdf
ДУ 773.pdf
p7s
sign.p7s