• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб ЦТДЮ – ДК:021:2015 – 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне

5 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 8571aedaa915477ab64bea845e51a515
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-24-002423-b-b1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Постачальник: ФОП Баран Галина Григорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 813
Дата підписання: 23.12.2021 00:00
Період дії договору: 23.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 5 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 356 штуки
Період постачання до 30.12.2021
Місце постачання 44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, 30а На карті