-
Переговорна процедура
-
КЕП
Черговий автомобіль для обслуговування закладу
1 061 596.20
UAH без ПДВ
Номер:
1eb57f9c7e534ea58d3c0ba009061e4c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-23-005748-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02774119
-
Контактна особа:
Ігнатенко Тетяна Іванівна +380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com
-
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне некомерційне підприємство "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я" Житомирської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
13548722
-
Контактна особа:
Тетяна Ясинецька +380978122067
-
Адреса:
10029, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Покровська, 37
Класифікатор ДК 021:2015:
60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Номер договору:
45
Дата підписання:
04.01.2022 00:00
Період дії договору:
01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
1 061 596.20 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 061 596.20 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Черговий автомобіль для обслуговування закладу
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d79be427a43e4281869b9dae1c6913ea
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. №922-VIII уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму договору на 98 427,00 грн. (Дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять сім гривень 00 копійок), зв’язку із чим пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість послуг становить 1 061 596,20 грн. (один мільйон шістдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто шість гривень 20 копійок), без ПДВ.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано