• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

10 287.00 UAH з ПДВ
Номер: 6330632797b24551829c0408eff5754a
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-22-000727-a-a1
Замовник: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 43
Дата підписання: 17.12.2021 00:00
Період дії договору: 17.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 10 287.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 714.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари: діркопробивач (2 шт.), щоденник (5 шт.), клей (12 шт.), книга вхідної кореспонденції (4 шт.), книга вихідної кореспонденції (2шт.), папір (50 пачок), папка на зав`язках (50 шт.), папка-швидкозшивач картонна (50 шт.), підставка органайзер (2 шт.), портфель пласт. (1 шт.), ручка (30 шт.), скріпки (10 пачок), стрижень кульковий (20 шт.), файл (800 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1038 штуки
Період постачання 17.12.2021 - 24.12.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, майдан Незалежності, 2 На карті