• Відкриті торги
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 2.»

10 388 400.00 UAH з ПДВ
Номер: 5cde9035aaee4e24833d095f2c02070c
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-06-006909-b-c1
Замовник: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Постачальник: ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 176-21
Дата підписання: 02.01.2022 10:20
Період дії договору: 02.01.2022 00:00 - 13.05.2024 00:00
Сума договору: 10 388 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 731 400.00 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-006909-b від 08.05.2024 року

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 2.»
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 04208, Україна, м. Київ, Київ, проспект Правди, 85 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7f4a7b2c06bf45fda8009e425cfd3323
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №2» станом на «30» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.2 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.2. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – залишок бюджетних зобов’язань за договором становитиме 10 388 400,00 (Десять мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 731 400,00 (Один мільйон сімсот тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копійок), після затвердження планових показників відповідно до Бюджету м.Києва на 2023 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021– 2023 роки.» 2. У зв’язку із агресією російської федерації проти України та запровадженням 24.02.2022 року на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами), відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 року, відповідно до календарного плану робіт (з урахуванням виконання розділу ОВД та здійснення експертизи проекту).» 3. Сторони погодилися внести зміни до п.13.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.» 4. Сторони домовилися викласти Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) у новій редакції. 5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 16 Договору та викласти його у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 13:52
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 від 30.12.2022 до Дог № 176-21 від 02.01.2022.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 87047fcecf08481b8a7e76ddb82f698a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із закінченням 2023 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №2» станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.2 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.2. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: - у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); - у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); - залишок бюджетних зобов’язань за договором становитиме 10 388 400,00 (Десять мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 731 400,00 (Один мільйон сімсот тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копійок), після затвердження планових показників відповідно до Бюджету м. Києва на 2024 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024 – 2026 роки.» 2. У зв’язку із відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024 року, відповідно до календарного плану робіт (з урахуванням виконання розділу ОВД та здійснення експертизи проекту).» 3. Сторони погодилися внести зміни до п.13.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.» 4. Сторони домовилися викласти Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) у новій редакції. 5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 14:49
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 від 29.12.2023 до Дог № 176-21 від 02.01.2022.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 30483385c49743fe9609ce2c27b1d35c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-006909-b від 08.05.2024 року Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 2. Станом на момент підписання даної Угоди Виконавцем було виконано зобов’язань за Договором на суму 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), Замовником було виконано зобов’язань за Договором на суму 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 13.05.2024 09:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№3 від 13.05.2024 до Дог № 176-21 від 02.01.2022.pdf
p7s
sign.p7s