-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Протипожежні двері
48 498.00
UAH без ПДВ
Номер:
e483e2fec4464bfb9aad621896d13c14
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-03-015805-c-a1
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
37361483
-
Контактна особа:
Ільчук Світлана Сергіївна +380457264093 ilchuk-svetta@ukr.net
-
Адреса:
08703, Україна, Київська область, місто Обухів, вул. Каштанова, 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Кутенкова О.О.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2974300628
-
Контактна особа:
Кутенкова Ольга Олександрівна +380675265812 kutmary@ukr.net
-
Адреса:
49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Калинова 64/191
Класифікатор ДК 021:2015:
44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору:
618
Дата підписання:
23.12.2021 00:00
Період дії договору:
23.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
48 498.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
48 498.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Протипожежні двері
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 23.12.2021
Місце постачання
08700, Україна, Київська область, м.Обухів, с.Германівка, с.Семенівка, вул.П.Осипенко,26; вул. Б.Хмельницького, 30; вул.Шкільна, 4
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управлiння освiти ВК Обухiвської м/р
IBAN:UA908201720344201013100077672
ФОП Кутенко О.О.
IBAN:UA963052990000026002050510091
Сума
48498.00 UAH
Статус
Оплачений
29.12.2021 17:18
Док-ти
1
Внесені зміни
- Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f29d9157d31a4f6aa40af052537b96d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення ціни в договорі та продовження терміну поставки товарів згідно п.5 і п.4 ч.5 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано