• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення Добротівської гімназії в с. Добротів Ланчинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

1 298 246.00 UAH без ПДВ
Номер: 69686e0e5ba4463b9e7f9891778a2abc
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-13-014405-c-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Постачальник: ТОВ ЗАХІДІНКОМ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 124ВР-2021
Дата підписання: 29.12.2021 15:17
Період дії договору: 29.12.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 298 246.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 298 246.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщення Добротівської гімназії в с. Добротів Ланчинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Степана Бандери 77 На карті

Внесені зміни

    Номер: 35ab88ba2f734f04a8a1d5063253d35d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 06.02.2023 13:10
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №1.PDF
p7s
sign.p7s