• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Реконструкція каналізаційної мережі по вул. Обліски в м. Долина Івано-Франківської області (ділянка напірного колектора від КНС №2 по вул. Міцкевича до будинку №117Д)

744 134.40 UAH з ПДВ
Номер: 4c15182f8a8643db899e28de8999cae0
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-21-012071-c-a1
Замовник: Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради
Постачальник: ТзОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 249
Дата підписання: 21.12.2021 00:00
Період дії договору: 21.12.2021 00:00 - 31.03.2023 23:59
Сума договору: 744 134.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 124 022.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція каналізаційної мережі по вул. Обліски в м. Долина Івано-Франківської області (ділянка напірного колектора від КНС №2 по вул. Міцкевича до будинку №117Д)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роб
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Обліски На карті

Внесені зміни

    Номер: 101f7d5436c64a2ea189bfb0578a9a2b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки, передбачені договором
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_20230102_0003.pdf