• Відкриті торги
  • КЕП

Поточний ремонт вхідних груп з частковою заміною віконних блоків, опорядження фасадів та навісів в будівлі Державної регуляторної служби України (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Послуги з поточного ремонту вхідних груп з частковою заміною віконних блоків, опорядження фасадів та навісів в будівлі Державної регуляторної служби України

2 106 021.38 UAH з ПДВ
Номер: 3cdb077a48664084816f52df3f261822
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-26-005063-b-b1
Замовник: Державна регуляторна служба України
Постачальник: ТОВ "ДА-СТРОЙ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Послуги з поточного ремонту вхідних груп з частковою заміною віконних блоків, опорядження фасадів та навісів в будівлі Державної регуляторної служби України
Номер договору: 1
Дата підписання: 04.01.2022 16:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 2 106 021.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 351 003.56 UAH)
Оплачено: 962 259.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 160 376.51 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт вхідних груп з частковою заміною віконних блоків, опорядження фасадів та навісів в будівлі Державної регуляторної служби України (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 25.03.2022
Місце постачання 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Арсенальна, будинок 9/11 На карті

Внесені зміни

    Номер: a15a92565d6347cfb1318eb1e8da7a5b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з запровадженням обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричинені коронавірусом SARS-CoV-2
    Номер додаткової угоди: 1/15
    Дата внесення змін до договору: 22.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s