-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Роботи по об’єкту «Реконструкція зовнішнього освітлення по вул. Шевченка у м. Запоріжжя» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
332 664.85
UAH з ПДВ
Номер:
2c1275dad1f14f688018601c71a5e90b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-09-002399-c-c1
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
×
-
Код ЄДРПОУ:
37573707
-
Контактна особа:
Ірина Ткаченко +380996575524 i.tkachenko@zp.gov.ua
-
Адреса:
69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП "Запоріжміськсвітло"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03345076
-
Контактна особа:
Зиза Алла +380665888192 zyzaalla8@gmail.com
-
Адреса:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Південне шосе, 7
Класифікатор ДК 021:2015:
45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору:
154
Дата підписання:
22.12.2021 11:56
Період дії договору:
22.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
332 664.85 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 852.36 UAH)
Оплачено:
332 664.85 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 852.36 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по об’єкту «Реконструкція зовнішнього освітлення по вул. Шевченка у м. Запоріжжя» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.04.2022
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
4f4b484c9e304f2eb36083b2e565af9a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг),внесення змін в порядок фінансування предмета закупівлі та внесення змін у План фінансування робіт.
Номер додаткової угоди:
№ 2
Дата внесення змін до договору:
10.05.2022 10:36
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Номер:
cb0f9fbf0a1e401bb8df5c02fd22d6e9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 22.12.2021 № 154, виклавши його в такій редакції:
«4.1. Ціна Договору становить 332664,85 грн. (триста тридцять дві тисячі шістсот шістдесят чотири гривні 85 копійок) з ПДВ:
обсяг фінансування у 2021 році – 263114,15 грн. з ПДВ (Договірна ціна № 1 Додатку № 1 (система оподаткування загальна 20%));
обсяг фінансування у 2022 році – 69550,70 грн. без ПДВ (Договірна ціна № 2 Додатку № 1 (спрощена система оподаткування 2%)) .
Загальна вартість робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору.
Згідно з пунктом 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу Договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт.»;
1.2. Внести зміни у пункт 4.4. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 22.12.2021 № 154 виклавши його в такій редакції:
«4.4. Фінансування предмета закупівлі за цим Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів: місцевий бюджет 5344,15 грн. з ПДВ та 69550,70 без ПДВ; субвенції державного бюджету місцевим бюджетам 257770,00 грн. з ПДВ. Зобов’язання Сторін щодо фінансування предмета закупівлі за цим Договором, визначаються Планом фінансування робіт (Додаток № 3), який є невід’ємною частиною цього Договору, в межах виділеного фінансування Замовника.»;
1.3. Внести зміни у Договірну ціну (Додаток № 1), що складається із Договірної ціни № 1 (система оподаткування загальна 20%) та Договірної ціни № 2 (спрощена система оподаткування 2%), який є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 22.12.2021 № 154 виклавши його у новій редакції, що додається;
1.4. Внести зміни у План фінансування робіт (Додаток № 3) Договору про закупівлю робіт від 22.12.2021 № 154, виклавши його у новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
13.09.2022 16:17
Статус:
Опубліковано