-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Роботи по об’єкту «Нове будівництво спортивного майданчику у парку Студентському в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45223000-6 (Спорудження конструкцій)
Термін виконання робіт: з моменту підписання договору по грудень 2023 року.
129 261.67
UAH з ПДВ
Номер:
89061562aaff446eac68284b607e635a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-07-014621-c-c1
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
×
-
Код ЄДРПОУ:
37573707
-
Контактна особа:
Ірина Ткаченко +380996575524 i.tkachenko@zp.gov.ua
-
Адреса:
69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42035114
-
Контактна особа:
Олег Соколенко +380676182212 olimpia.bud@ukr.net
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЛЕОНІДА ЖАБОТИНСЬКОГО, будинок 45, офіс 34
Класифікатор ДК 021:2015:
45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Термін виконання робіт: з моменту підписання договору по грудень 2023 року.
Номер договору:
152
Дата підписання:
21.12.2021 09:53
Період дії договору:
21.12.2021 00:00 - 29.12.2023 00:00
Сума договору:
129 261.67 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 543.61 UAH)
Причини розірвання договору:
За згодою сторін у зв’язку із виникненням істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, враховуючи триваючий воєнний стан в Україні.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по об’єкту «Нове будівництво спортивного майданчику у парку Студентському в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45223000-6 (Спорудження конструкцій)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2a3e421fdfeb46289b62193fe206fda6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі», пунктів 2.5., 2.6. розділу 2 «ВИКОНАННЯ РОБІТ», пунктів 9.3., 9.4. розділу 9 «ДІЯ ДОГОВОРУ», пунктів 11.2, 11.4., 11.5., 11.9. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, Сторони дійшли згоди:
1.1. Внести зміни у пункт 2.1. розділу 2 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, виклавши його в такій редакції:
«2.1. Термін виконання робіт: з моменту підписання договору по березень 2022 року.»;
1.2. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, виклавши його в такій редакції:
«4.1. Ціна Договору становить 129261,67 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч двісті шістдесят одна гривня 67 копійок) з ПДВ:
обсяг фінансування у 2021 році – 0,00 грн. з ПДВ;
обсяг фінансування у 2022 році – 129261,67 грн. з ПДВ.
Загальна вартість робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору.
Згідно з пунктом 5.33. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, до складу договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»;
1.5. Внести зміни у пункт 9.1. розділу 9 «ДІЯ ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, виклавши його в такій редакції:
«10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (за згодою суб’єкта господарювання), діє до 31 грудня 2022 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 11:08
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
84cc377743754ac89aaea5d5f9e86ab3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Внести зміни у пункт 2.1. розділу 2 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, виклавши його в такій редакції:
«2.1. Термін виконання робіт: з моменту підписання договору по грудень 2023 року.»;
1.2. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, виклавши його в такій редакції:
«4.1. Ціна договору становить 129261,67 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч двісті шістдесят одна гривня 67 копійок) з ПДВ:
обсяг фінансування у 2021 році – 0,00 грн. з ПДВ;
обсяг фінансування у 2022 році – 0,00 грн. з ПДВ;
обсяг фінансування у 2023 році –129261,67 грн. з ПДВ.
Загальна вартість Робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору.
Згідно з пунктом 5.33 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, до складу Договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»;
1.3. Внести зміни у пункт 9.1. розділу 9 «ДІЯ ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 152, виклавши його в такій редакції:
«10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (за згодою суб’єкта господарювання), діє до 31 грудня 2023 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
28.12.2022 15:08
Статус:
Опубліковано