• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари(папірА4/80, календар, файли, книга касова)

15 600.00 UAH без ПДВ
Номер: f3805a253dba492384c060ba449922f9
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-17-020263-c-a1
Замовник: Управління сім'ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради
Постачальник: ФОП Столяр Галина Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 70
Дата підписання: 16.12.2021 00:00
Період дії договору: 16.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 15 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папірА4/80 500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 94 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Європейська,83 На карті
Календар
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Європейська,83 На карті
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Європейська,83 На карті
касова книга
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Європейська,83 На карті