-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Придбання технологічного обладнання для їдальні Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 Житомирської області (столи, стелажі шафа) та меблів для харчоблоку Коростенської міської гімназії (стіл, стелаж)
1. Внести зміни до договору від 22.12.2021р. № «Про закупівлю товарів», ((столи, стелажі шафа) та меблів (стіл, стелаж)) виклавши в новій редакції: - п.п. 3.4. розділу 3. «Порядок розрахунків та передача товару», а саме: «Постачальник здійснює поставку товару Замовнику до 29 гpyдня 2021 року.» - п.п. 10.1 розділу 10. «Строк дії Договору», а саме: «Цей Договір набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року.».
92 109.00
UAH без ПДВ
Номер:
bcc08d7e1909466ba8507e8212a4c991
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-01-003992-c-c1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143212
-
Контактна особа:
Валентина Павленко +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ВЕСЕЛОВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2560014585
-
Контактна особа:
Світлана Веселова +380674123037 2019veselova@ukr.net
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ, будинок 33
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Опис:
1. Внести зміни до договору від 22.12.2021р. № «Про закупівлю товарів», ((столи, стелажі шафа) та меблів (стіл, стелаж)) виклавши в новій редакції:
- п.п. 3.4. розділу 3. «Порядок розрахунків та передача товару», а саме: «Постачальник здійснює поставку товару Замовнику до
29 гpyдня 2021 року.»
- п.п. 10.1 розділу 10. «Строк дії Договору», а саме: «Цей Договір набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року.».
Номер договору:
335
Дата підписання:
22.12.2021 08:00
Період дії договору:
22.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
92 109.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
92 109.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
стіл виробничий
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
стіл виробничий
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
стелаж
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
стіл виробничий
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
9 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
шафа
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
стіл
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
стелаж
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 20.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
be3b5662f38044ef8548af45a2206714
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2021 08:00
Статус:
Опубліковано