-
Спрощена закупівля
-
КЕП
«Капітальний ремонт вхідної групи з урахуванням потреб маломобільних груп населення адмінбудівлі Тересвянської селищної ради, вул.Народна, 83, смт Тересва, Тячівського району» (згідно вимог Настанов затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
250 061.00
UAH без ПДВ
Номер:
bc64e5107edf4f9b96ead61e9c06fd41
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-01-005800-c-c1
Замовник:
Тересвянська селищна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04349610
-
Контактна особа:
Олександра Боршош +380672739326 borshosh.aleksandra@gmail.com
-
Адреса:
90564, Україна, Закарпатська область, смт. Тересва, вул. Народна, 83
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ПАЛІНКАШ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3098722315
-
Контактна особа:
Василь Палінкаш +380974825593 vasjapalinkash@ukr.net
-
Адреса:
90564, Україна, Закарпатська область, Тячівський район, селище міського типу Тересва, ВУЛИЦЯ ЖУКОВА, будинок 15
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
14
Дата підписання:
20.12.2021 14:58
Період дії договору:
20.12.2021 00:00 - 28.06.2023 00:00
Сума договору:
250 061.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
107 185.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Причиною дострокового припинення договірних відносин Замовника та Підрядника по даному предмету закупівлі являється смерть Підрядника (підстава - свідоцтво про смерть)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт вхідної групи з урахуванням потреб маломобільних груп населення адмінбудівлі Тересвянської селищної ради, вул.Народна, 83, смт Тересва, Тячівського району» (згідно вимог Настанов затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7d58d141d120479fba80c4bc1dd96313
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідні зміни вносяться з метою продовження
строку дії договору про закупівлю та строку
виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у
зв`язку з затримкою фінансування витрат
замовника. Дані зміни не призведуть до збільшення
суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 10:17
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0c98582570094465973b88394f069a23
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Дані зміни вносяться у звязку з не проведенням оплати за виконані роботи у 2021-2022 році.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 11:04
Статус:
Опубліковано