• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

738.10 UAH без ПДВ
Номер: 488f07ab628347bf8f1498b36e7f58d9
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-13-005161-b-a1
Замовник: Управління Державної казначейської служби України у Лугинському районі Житомирської області
Постачальник: ФОП Цісар Аліна Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 10.12.2021 00:00
Період дії договору: 10.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 738.10 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір рулонний 45/210
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 4 рулон
Період постачання 10.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.М.Грушевського, 2а На карті
папір для нотаток
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 35 штуки
Період постачання 10.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.М.Грушевського, 2а На карті
Щоденник/плантінг
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 1 штуки
Період постачання 05.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.М.Грушевського, 2а На карті
Килимок
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2 штуки
Період постачання 10.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.М.Грушевського, 2а На карті