• Відкриті торги
  • КЕП

Шкільні меблі 39160000-1 ДК 021:2015 (Комп’ютерне та навчальне обладнання, багатофункціональні пристрої, телевізор)

292 574.00 UAH з ПДВ
Номер: 7b2216eb9d6f48f4acdbc28e36a3219e
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-10-013982-a-c1
Замовник: Управління освіти Миколаївської міської ради
Постачальник: ТОВ "САНОР"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 6-124
Дата підписання: 24.12.2021 08:30
Період дії договору: 24.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 292 574.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 762.33 UAH)
Оплачено: 292 574.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 762.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп’ютерне обладнання
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 12 штуки
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади освіти згідно дислокації, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації На карті
Навчальне обладнання
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 34 штуки
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади освіти згідно дислокації, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації На карті
Багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади освіти згідно дислокації, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації На карті
Телевізор
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади освіти згідно дислокації, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації На карті

Внесені зміни

    Номер: 49951790858f43e9b85dc29774d24638
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п. 4. ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до пункту 6.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «6.1. Строк поставки товару до 24.12.2021 року».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2021 08:31
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 5b6035efffc94fbbaa365b3e1a570ffa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п. 1. ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі «Набір лабораторний для кабінету біології НШБЛ» на 17 одиниць. 2. Зменшити суму договору на 40426,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 292 574,00 грн. (двісті дев’яносто дві тисячі п’ятсот сімдесят чотири гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ - 48 762,33 грн. 3. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2021 09:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2.pdf
p7s
sign.p7s