• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт Комарівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Сонечко" в с. Комарів Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

477 425.00 UAH без ПДВ
Номер: d0898f7961ec495bae1dab7501aa61dd
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-25-008129-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Постачальник: ФОП "САВЧУК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ "
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 109ВР-2021
Дата підписання: 16.12.2021 17:34
Період дії договору: 16.12.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 477 425.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 229 675.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт Комарівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Сонечко" в с. Комарів Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Степана Бандери 77 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1740a52430d648a2b7dcc8ba22c15f55
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 06.02.2023 12:40
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №1.PDF
p7s
sign.p7s