-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Система медичного газу/вакуумного трубопроводу
3 900 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
299d0308cf2446149dc1b20b733320c4
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-10-009732-c-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994184
-
Контактна особа:
Любов Кузніцова +380672352865 rokutmed@ukr.net
-
Адреса:
09601, Україна, Київська область, смт Рокитне, вул. Вокзальна, буд. 86
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ММЕ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42499238
-
Контактна особа:
Куницький О.О. +380442210996
-
Адреса:
08135, Україна, Київська область, с. Чайки, Бучанський р-н село Чайки вул.Чайки Валентини будинок 16
Класифікатор ДК 021:2015:
33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапіїАналіз за цим CPV
Номер договору:
1150/1121ОС
Дата підписання:
09.12.2021 15:00
Період дії договору:
09.12.2021 00:00 - 08.03.2022 00:00
Сума договору:
3 900 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система зберігання та постачання кисню Ery-Oxy-37 у складі: Повітряний компресор, повітряний бак (ресивер), осушувач повітря, генератор, кисневий бак (ресивер), контейнер
×
-
НК 024:2019:
36271 Система медичного газу / вакуумного трубопроводу
Кількість
1 штуки
Період постачання
09.12.2021 - 08.03.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
90e607f8b62d4f8b8c1c5dc5b29e8bcb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 2.3. Розділу 2 “ЦІНА ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ”
Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 22.09.2021 №1012 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” без врахування ПДВ на підставі наявності товару,
що планується закупити згідно переліку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №224 “Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість”, а також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 №1033 “Про внесення змін до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 і 225”
п. 3.2. Розділу 3 “УМОВИ ОПЛАТИ”:
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 № 1198 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070
і від 22 липня 2020 р. № 641», постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2020
№ 1033 «Про внесення змін до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 і 225», постановою Кабінету Міністрів України
від 22 вересня 2021 №1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» оплату за обладнання здійснити наступним чином:
- протягом десяти банківських днів від дати підписання Сторонами Договору Покупець перераховує на не бюджетний рахунок Постачальника попередню оплату в розмірі 100%
від загальної вартості Обладнання терміном не більше ніж до 23 грудня 2021 року.
п. 5.1. Розділу 5 “УМОВИ ПОСТАЧАННЯ”:
Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом 60 днів з моменту виконання п.3.2 Розділу 3.
п. 9.5. Розділу 9 “ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН”:
У разі затримки поставки Товару, більш як на один місяць понад строку передбаченого Договором, Замовник має право в односторонньому порядку достроково припинити дію Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник може понести у зв’язку з таким розірванням Договору та повернути 100% попередньої оплати внесеної відповідно до п. 3.2 Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.12.2021 11:00
Статус:
Опубліковано