-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Постачання комп’ютерної програми «Delta M. Collection».
«4.1. Ціна цього Договору становить – 2 790 811,00 грн. (два мільйони сімсот дев'яносто тисяч вісімсот одинадцять гривень 00 копійок) без ПДВ" «11.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін та діє по 30 грудня 2022 року включно"
2 792 411.00
UAH з ПДВ
Номер:
85f97ba754a541368df68e129ffebb73
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-10-010464-c-c1
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
×
-
Код ЄДРПОУ:
23697280
-
Контактна особа:
Антоніна Сасса +380445941170 asassa@ukrgasbank.com http://ukrgasbank.com
-
Адреса:
03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська, 1
-
Категорія:
Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТУДІЯ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36214907
-
Контактна особа:
Голуб Вячеслав Володимирович +380443641444
-
Адреса:
02095, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ КНЯЖИЙ ЗАТОН будинок 2/30
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Опис:
«4.1. Ціна цього Договору становить – 2 790 811,00 грн. (два мільйони сімсот дев'яносто тисяч вісімсот одинадцять гривень 00 копійок) без ПДВ"
«11.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін та діє по 30 грудня 2022 року включно"
Номер договору:
12-2021/L
Дата підписання:
09.12.2021 13:39
Період дії договору:
09.12.2021 00:00 - 30.12.2022 00:00
Сума договору:
2 792 411.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 600.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Постачання комп’ютерної програми «Delta M. Collection» та невиключне право на використання ПЗ (невиключна ліцензія), розробка технічного завдання на Доопрацювання ПЗ, впровадження доопрацьованої комп'ютерної програми. власні кошти
Кількість
1 штуки
Період постачання
09.12.2021 - 30.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Номер:
0916d6fb5759417892b043cb60c7836d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
5.2.1. Розділ 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору доповнити пунктом 1.5. в наступній редакції:
«1.5. Сторони домовились про те, що надсилання, отримання, підписання та зберігання документів, пов’язаних з виконанням цього Договору буде здійснюватися за допомогою онлайн-сервісу електронного документообігу «Вчасно» (далі – ОСЕД) відповідно до умов, визначених у Додатку №7 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною.».
5.2.2. Пункти 2.8. – 2.15. розділу 2. «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ» Договору викласти в новій редакції.
5.2.3. Пункт 4.1 розділу 4. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ» Договору викласти в наступній редакції:
«4.1. Ціна цього Договору становить – 2 790 811,00 грн. (два мільйони сімсот дев'яносто тисяч вісімсот одинадцять гривень 00 копійок) без ПДВ (далі – Вартість), та складається з:
4.1.1. Надання ПЗ та Невиключної ліцензії – 2 100 016,00 грн. (два мільйони сто тисяч шістнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ;
4.1.2. Розробка ТЗ – 8 000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ;
4.1.3. Здійснення Доопрацювання ПЗ – 528 057,00 грн. (п’ятсот двадцять вісім тисяч п’ятдесят сім гривень 00 копійок) без ПДВ;
4.1.4. Здійснення впровадження Доопрацьованого ПЗ на продуктивному середовищі Банку – 154 738,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі сімсот тридцять вісім гривень 00 копійок) без ПДВ».
5.2.4. Пункт 11.1 розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору викласти в наступній редакції:
«11.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін та діє по 30 грудня 2022 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по цьому Договору, а в частині гарантійного обслуговування в строк, що визначено в п.7.2. цього Договору.».
5.2.5. Розділ 13. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору викласти в наступній редакції:
- Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції згідно з Додатком №1 до даної Додаткової угоди.
- Додаток №5 до Договору викласти в новій редакції згідно з Додатком №2 до даної Додаткової угоди.
- Пункти 2.1. та 2.2. Додатку №6 до Договору викласти в новій редакції:
«2.1 Виконавець зобов’язаний розпочати виконання гарантійного супроводу з дати підписання Сторонами в ОСЕД Акту впровадження Доопрацьованого ПЗ (надалі – «Дата початку Робіт»).
2.2 Виконавець зобов’язаний виконувати гарантійний супровід впродовж 12 місяців з дати підписання Сторонами в ОСЕД Акту впровадження Доопрацьованого ПЗ.».
- Доповнити Договір Додатком №7 «Порядок та умови здійснення Сторонами електронного документообігу» згідно з Додатком №3 до даної Додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.11.2022 11:33
Статус:
Опубліковано