• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція Централізоване постачання теплової енергії – 320 Гкал

1 304 506.69 UAH з ПДВ
Номер: a47e45c6567d43cf8e79ac60c2ba160b
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-09-008472-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Постачальник: Комунальне підприємство "Теплоенергетик" Кропивницької міської ради"
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 468/2271
Дата підписання: 16.12.2021 09:00
Період дії договору: 16.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 304 506.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 217 417.78 UAH)
Оплачено: 1 304 506.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 217 417.78 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване постачання теплової енергії –320 Гкал
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 303.51 гігакалорія
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 На карті

Внесені зміни

    Номер: 062847f3c80344a98bcf2cfc0c421852
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п.1. ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п.1.4, 11.8 Договору про закупівлю послуг централізованого постачання теплової енергії № 468/2271 від 16.12.2021 року (надалі – Договір), уклали додаткову угоду (далі – Угода), про наступне: 1. Зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму Договору на 305 141,31 грн. та викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає 1 304 506,69 грн. (один мільйон триста чотири тисячі п’ятсот шість грн.. 69 коп.), у т.ч. ПДВ 217 417,78 грн.». 2. В зв’язку із внесеними пунктом першим цієї додаткової угоди змінами, викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «.1.3. Обсяг закупівлі - 303,51301Гкал.». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 ТЕЦ.pdf
p7s
sign.p7s