-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна покриття, в тому числі виготовлення ПКД) майданчика із штучним покриттям за адресою вул.Шевченка 14, с. Жуків Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
343 299.60
UAH з ПДВ
Номер:
6861f2d7cc264d1aa074932822632de3
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-24-010665-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44098925
-
Контактна особа:
Ірина Павлюк +380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com
-
Адреса:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Бандери Степана, буд. 77
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35018912
-
Контактна особа:
ТОВ ЦДСО +380503323278 o.sozonjuk@interatletika.com
-
Адреса:
04210, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСП. ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 21/38, ЛІТЕРА А
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
112ВР-2021
Дата підписання:
20.12.2021 15:22
Період дії договору:
20.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
343 299.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 216.60 UAH)
Оплачено:
343 299.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 216.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (заміна покриття, в тому числі виготовлення ПКД) майданчика із штучним покриттям за адресою вул.Шевченка 14, с. Жуків Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Степана Бандери 77
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП обласної ради "БУДІНВЕСТ"
IBAN:UA298201720344341002100109974
ТОВ"Цент дитячого та спортивного облад
IBAN:UA323005280000026006455079983
Сума
253909.40 UAH
Статус
Оплачений
30.12.2021 18:25
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
71513a03c55d48b68009d693b4125378
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 14:16
Статус:
Опубліковано