• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна покриття, в тому числі виготовлення ПКД) майданчика із штучним покриттям за адресою вул.Шевченка 14, с. Жуків Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

343 299.60 UAH з ПДВ
Номер: 6861f2d7cc264d1aa074932822632de3
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-24-010665-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Постачальник: ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 112ВР-2021
Дата підписання: 20.12.2021 15:22
Період дії договору: 20.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 343 299.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 216.60 UAH)
Оплачено: 343 299.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 216.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (заміна покриття, в тому числі виготовлення ПКД) майданчика із штучним покриттям за адресою вул.Шевченка 14, с. Жуків Івано-Франківського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Степана Бандери 77 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП обласної ради "БУДІНВЕСТ"
ТОВ"Цент дитячого та спортивного облад
Сума 253909.40 UAH
Статус
Оплачений
30.12.2021 18:25
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 71513a03c55d48b68009d693b4125378
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 14:16
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s