-
Переговорна процедура
-
КЕП
послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг служб технічної підтримки місцевих загальних судів
2 056 834.08
UAH з ПДВ
Номер:
a6ff962a22944c22950a09bde12652da
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-09-009150-c-c1
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
×
-
Код ЄДРПОУ:
26268059
-
Контактна особа:
Наталія Никитенко +380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua http://court.gov.ua/tu11/
-
Адреса:
01011, Україна, Київська область, м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34614292
-
Контактна особа:
Козлов М.В. +380442073560
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛ.ЛИПСЬКА будинок 18/5
Класифікатор ДК 021:2015:
72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питаньАналіз за цим CPV
Номер договору:
333-21
Дата підписання:
28.12.2021 11:42
Період дії договору:
28.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 056 834.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 342 805.68 UAH)
Оплачено:
2 056 834.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 342 805.68 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг служб технічної підтримки місцевих загальних судів (72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Кількість
56014 послуга
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Липська, 18/5 та місцеві загальні суди м. Києві
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
5d86d8bc45ef48ad8d77a3aca67bf438
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 293 833,44 грн. (двісті дев’яносто три тисячі вісімсот тридцять три грн. 44 коп.), у тому числі
ПДВ - 48 972,24 грн. (сорок вісім тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 24 коп.), а також викласти п.3.1. Розділу 3. «Ціна Договору» та п. 5.1. Розділу 5. «Надання Послуг» в наступних редакціях:
«3.1. Ціна (сума) Договору становить 2 056 834,08 грн. (два мільйони п’ятдесят шість тисяч вісімсот тридцять чотири грн. 08 коп.), у тому числі ПДВ - 342 805,68 грн. (триста сорок дві тисячі вісімсот п’ять грн. 68 коп.).»
«5.1. Строк надання Послуг - 01 травня 2021р. по З0 листопада 2021 р.»
Номер додаткової угоди:
1/343-21
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 14:35
Статус:
Опубліковано