• Відкриті торги
  • КЕП

Шкільні меблі (Закупівля сучасних меблів для початкових класів нової української школи)

253 101.00 UAH без ПДВ
Номер: 40be6465bf1a48e5b915f1f41cfcb7b6
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-05-004200-b-c2
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Чабаненко Валерій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 182
Дата підписання: 21.12.2021 19:02
Період дії договору: 21.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 253 101.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 253 101.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський одномісний регульований по висоті
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 239 штуки
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання 56101, Україна, Миколаївська область, освіти, для закладів освіти На карті
Стілець учнівський одномісний
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 239 штуки
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання 56101, Україна, Миколаївська область, освіти, для закладів освіти На карті

Внесені зміни

    Номер: 49d4d2ef3ce2406391da87c9e88c8ac6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2021 19:13
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду парти.pdf
p7s
sign.p7s