• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Консультації в області інформатизації

1 620.00 UAH з ПДВ
Номер: 6c2b6ce6fc664b4995f550e469a65f3a
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-08-008831-c-b1
Замовник: КУ Одеський академічний український музично-драматичний театр ім.В.С.Василька
Постачальник: ТОВ ХВОЯ ІНТЕГРА
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору: ОТФР-12/003
Дата підписання: 01.12.2021 00:00
Період дії договору: 01.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 1 620.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 270.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консультації в області інформатизації за договором за грудень 2021 року
Код ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 65026, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,15 На карті