-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з прибирання прибудинкової території (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць)
51 331.50
UAH без ПДВ
Номер:
ab14f72fa44244ce825a7171ee3a0d62
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-25-006309-b-c1
Замовник:
Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
37459193
-
Контактна особа:
Чернявський Володимир Іванович 380577253813 37459193@mail.gov.ua
-
Адреса:
61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Б. Хмельницького, 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2888007771
-
Контактна особа:
Андрій Бондар +380960084524 bondar.a.v.kh@gmail.com
-
Адреса:
61039, Україна, Харківська область, м.Харків, ВУЛИЦЯ КОВТУНА, будинок 19, квартира 126
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору:
125
Дата підписання:
17.12.2021 09:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
51 331.50 UAH без ПДВ
Оплачено:
51 331.50 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання прибудинкової території (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць)
Кількість
2178 метри квадратні
Період постачання
01.01.2022 - 31.12.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a0817581be344aecafe19f4356cb99fd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою механічної помилки під час здійснення планування (рядок плану закупівлі: UA-P-2021-11-25-013263-a) при проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-11-25-006309-b, за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з прибирання прибудинкової території (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць). У зв’язку з цим вжити наступних заходів розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу протокол Уповноваженої особи за вищевказаної закупівлею. Запис строк дії плану «2021 рік» вважати помилково розміщеним. Вважити запис строк дії плану «2022 рік» вірним.
Номер додаткової угоди:
б/н
Дата внесення змін до договору:
20.01.2022 14:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4eab7e1749684200bc671876cdbb24f1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку», згідно з пунктами 3.3. та 11.2. Договору № 125 від 17.12.2021 (далі – Договору) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне.
Відповідно до пунктів 3.3. та 11.2. Договору Сторони домовилися внести зміни до Договору і викласти в наступній редакції:
1. Пункт 3.2. Розділу 3 «Ціна договору» викласти в наступній редакції:
«Загальна вартість (ціна Договору) становить 51 331,50 грн. (п’ятдесят одна тисяча триста тридцять одна грн. 50 копійок), без ПДВ за рахунок бюджетних коштів.»;
2. Пункт 5.1. Розділу 5 «Строк, обсяг та місце надання послуг» Договору викласти в наступній редакції:
«5.1. Строк надання послуг за цим Договором з 01.01.2022 року до 28.02.2022 року та з 19.09.2022 року до 31.12.2022 року включно.»;
3. Усі інші положення Договору, зміну яких не передбачено цією Угодою, залишаються незмінними і обов’язковими до виконання Сторонами;
Номер додаткової угоди:
1/59
Дата внесення змін до договору:
08.12.2022 12:00
Статус:
Опубліковано