• Відкриті торги
  • КЕП

код ДК 021:2015 30190000-7 – « Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний, листовий та офсетний)

178 398.00 UAH з ПДВ
Номер: cc7d57719bd34151a8cccd99034d522f
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-16-001936-a-c1
Замовник: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Постачальник: ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: Т67/21
Дата підписання: 20.12.2021 00:00
Період дії договору: 20.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 178 398.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 733.00 UAH)
Оплачено: 178 398.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 733.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір Xerox офисний A3 Business 80г/м 500л. (Class B) або еквівалент
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 пачка
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання
Папір Xerox офисний A4 Business 80г/м 500л. (Class B) або еквівалент
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання
Папір листовий XEROX COLOTECH+ в пачках по 250 аркуш або еквівалент
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 пачка
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання
Папір офсетний листовий формат А3 Щільністю 120 г/м2 в пачках по 250 аркуш
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 120 пачка
Період постачання до 20.12.2021
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 9f1b4c2d3b404612b33a7bd29ecd2f85
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменьшення ціни за одиницю; продовження строку поставки
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Т67-21.pdf
p7s
sign.p7s