• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі»

270 680.00 UAH без ПДВ
Номер: 1f65f56e649446d49f7d694250ccd02f
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-05-002404-b-c1
Замовник: Цуманська селищна рада
Постачальник: ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 301
Дата підписання: 17.12.2021 09:09
Період дії договору: 17.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 270 680.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 270 680.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Парти
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 167 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стільці
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 167 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стінки
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Вчительські столи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e7a25b89e9f247d898d3ea22f4fe206f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2021 11:22
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Телещук.pdf
p7s
sign.p7s