-
Відкриті торги
-
КЕП
Операційні системи (ДК 021:2015: 48620000-0 Операційні системи)
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
209 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
1d707d8de7084f70ae5ef23604f6dd35
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-12-013807-a-c1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41760289
-
Контактна особа:
Вадим Кириченко +380443654097 v.kyrychenko@dbr.gov.ua
-
Адреса:
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38977500
-
Контактна особа:
тендерный отдел 380(63)771-55-86 TENDER@AMICA.UA http://amica.kiev.ua/
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ, 04128, м.Київ, ВУЛИЦЯ СТЕЦЕНКА, будинок 19/91, офіс 18
Класифікатор ДК 021:2015:
48620000-0 Операційні системиАналіз за цим CPV
Опис:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
553
Дата підписання:
17.12.2021 15:00
Період дії договору:
17.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
209 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
209 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Операційні системи
Кількість
1 найменувань
Період постачання
до 15.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f1b16a686fd747b49dbef465b2646530
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступну зміну:
викласти пункт 4.1. Розділу 4 «Порядок надання, приймання-передачі послуг» Договору у наступній редакції:
«4.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Покупця, але не пізніше 22.12.2021.».
Номер додаткової угоди:
1/554
Дата внесення змін до договору:
17.12.2021 15:10
Статус:
Опубліковано