-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Бумага А4)
29 989.92
UAH з ПДВ
Номер:
b4d2acf2258f4eebbd1efd5b054cf5a4
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-06-001007-a-a1
Замовник:
Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02013082
-
Контактна особа:
Словесник Юлія Олександрівна 380487531632 tender_gorzdrav@ukr.net
-
Адреса:
65017, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ КОСОВСЬКА, будинок 2-Д
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма "ТіД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32150929
-
Контактна особа:
Анікін К.В. +380677400414 mikheeva.anna@tid.odessa.ua http://tid.ua
-
Адреса:
65074, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Філатова, 50
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
1278
Дата підписання:
06.12.2021 09:00
Період дії договору:
06.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
29 989.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 998.32 UAH)
Оплачено:
29 989.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 998.32 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Бумага А4) Кількість та конкретна назва ТОВАРУ зазаначена в Специфікації на поставку товару (Додаток 1), яка є невід'ємною частиною Договору.
×
-
Країна виробництва:
ID Республіка Індонезія
Кількість
1 штуки
Період постачання
06.12.2021 - 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f27695b36eac40d095c6c10b9c56ab15
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.12.2021 10:00
Статус:
Опубліковано