• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Бумага А4)

29 989.92 UAH з ПДВ
Номер: b4d2acf2258f4eebbd1efd5b054cf5a4
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-06-001007-a-a1
Замовник: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма "ТіД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1278
Дата підписання: 06.12.2021 09:00
Період дії договору: 06.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 29 989.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 998.32 UAH)
Оплачено: 29 989.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 998.32 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Бумага А4) Кількість та конкретна назва ТОВАРУ зазаначена в Специфікації на поставку товару (Додаток 1), яка є невід'ємною частиною Договору.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 06.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 65017, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ КОСОВСЬКА, будинок 2-Д На карті

Внесені зміни

    Номер: f27695b36eac40d095c6c10b9c56ab15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду_1278_1.pdf
p7s
sign.p7s