• Відкриті торги
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

1.1. Згідно умов цього Договору Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свiй ризик виконати та здати йому в установлений цим Договором строк закiнченi роботи згідно п. 1.2. цього Договору, а Замовник зобов’язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робiт), передати необхідну для виконання робіт проектну документацію, прийняти вiд Підрядника закiнченi роботи та оплатити їх. Власником результату виконаних робiт є Замовник. 1.2. Найменування робіт, що мають бути виконані Підрядником: «Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26», ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26. 1.3. Склад та обсяги робiт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною.

13 849 920.93 UAH з ПДВ
Номер: 36c4bf24a4514773811ccbe6bec458e9
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-16-006797-c-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: 1.1. Згідно умов цього Договору Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свiй ризик виконати та здати йому в установлений цим Договором строк закiнченi роботи згідно п. 1.2. цього Договору, а Замовник зобов’язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робiт), передати необхідну для виконання робіт проектну документацію, прийняти вiд Підрядника закiнченi роботи та оплатити їх. Власником результату виконаних робiт є Замовник. 1.2. Найменування робіт, що мають бути виконані Підрядником: «Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26», ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26. 1.3. Склад та обсяги робiт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною.
Номер договору: 110
Дата підписання: 15.12.2021 09:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 13 849 920.93 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 308 320.15 UAH)
Оплачено: 13 849 920.93 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 308 320.15 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e871570dad794b6583a61c32a5fbcde1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до додатку 1 Договору (додається) та до пункту 15.7 Договору і викласти їх в новій редакції: «15.7.Джерело фінансування: кошти Державного бюджету, в розмірі 9 401 100,00 грн. та кошти місцевого бюджету в розмірі 4 449 430,50 грн.»; 2. Дану Угоду складено в двох екземплярах, по одному для кожної із Сторін. 3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 1 до дог 110 від 15.12.2021.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 703a89be59364001a8bd3eadb02b70f2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 2.3., 3.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт» (додається) і викласти його в новій редакції. 2. Дану Угоду складено в двох екземплярах, по одному для кожної із Сторін. 3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 4. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 2 до дог 110 від 15.12.2021.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 2c491ec945934f12bdeec7b6ae84796d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про Публічні Закупівлі» (далі - Закон), п.п. 3.3. Договору, Сторони досягли згоди зменшити Договірну ціну робіт на суму – 609,57 грн. (шістсот дев’ять гривень, 57 коп.) в тому числі ПДВ 101,60 грн., у зв’язку з чим Додатки 1,2,3 (додається) та п.п. 3.1., 15.7. Договору змінити та викласти в новій редакції: «3.1.Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 13 849 920,93 (тринадцять мільйонів вісімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять гривень 93 коп.) в т. ч. ПДВ 2 308 320,16 грн.» «15.7.Джерело фінансування: кошти Державного бюджету, в розмірі 9 401 100,00 грн. та кошти місцевого бюджету в розмірі 4 448 820,93 грн.»; 2. Дану Угоду складено в двох екземплярах, по одному для кожної із Сторін. 3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 4. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 3 до дог 110 від 15.12.2021.PDF
p7s
sign.p7s