-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
424 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
bcb00edc0d3e4bab81d92c6a4349db7c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-18-011157-a-c1
Замовник:
Чоповицька селищна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04346250
-
Контактна особа:
Пасенко Валентина +380952754877 chopovychi.zakupki@ukr.net http://chopovycka.gromada.org.ua
-
Адреса:
11620, Україна, Житомирська область, смт. Чоповичі, вул. Вайсера, 1 а
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3525516697
-
Контактна особа:
Оганесян Агван 380967881088 agvanoganesyan@inbox.lv
-
Адреса:
11132, Україна, Житомирська область, Овруцький р-н, село Покалів, ВУЛИЦЯ ШЛЯХОВА, будинок 35
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
177/12
Дата підписання:
06.12.2021 12:16
Період дії договору:
06.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
424 000.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Додаткова угода №3 до договору №177/12 від 06.12.2021 р.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
143d3efbe5514d308ee7e47427ab0e52
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі звернення Виконавця, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.7 Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором,
пункт 5.4. Розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору викласти у новій редакції:
«5.4. Термін виконання робіт, визначених Договором, до 30.06.2022 року, якщо інше не встановлено Графіком виконання робіт (додаток № 3). Робота вважається виконаною після підписання кінцевого Акту приймання виконаних робіт Замовником.».
пункт 10.1. X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ Договору викласти у новій редакції:
10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2022 р., але у всякому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
2. Додаток № 3 до Договору № 177/12 від 06.12.2021 р. «Графік виконання робіт (календарний план) викласти в новій редакції.
3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.12.2021 10:36
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ff54135722424de9ab7c37f8efe42ce1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення інформації щодо зміни терміну дії договору та строку виконання робіт.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.01.2022 09:51
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
13d6081f6cc749d5b150b4a807a02939
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди № 2 від 27.06.2022 року (1. На підставі звернення Виконавця, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.7 Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором,
пункт 5.4. Розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору викласти у новій редакції:
«5.4. Термін виконання робіт, визначених Договором, до 20.12.2022 року, якщо інше не встановлено Графіком виконання робіт (додаток № 3). Робота вважається виконаною після підписання кінцевого Акту приймання виконаних робіт Замовником.».
2. Додаток № 3 до Договору № 177/12 від 06.12.2021 р. «Графік виконання робіт (календарний план) викласти в новій редакції.).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.06.2022 10:37
Статус:
Опубліковано