• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

424 000.00 UAH без ПДВ
Номер: bcb00edc0d3e4bab81d92c6a4349db7c
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-18-011157-a-c1
Замовник: Чоповицька селищна рада
Постачальник: ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору: 177/12
Дата підписання: 06.12.2021 12:16
Період дії договору: 06.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 424 000.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №3 до договору №177/12 від 06.12.2021 р.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області
Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість 1 роботи
Період постачання до 20.12.2022
Місце постачання 11620, Україна, Житомирська область, смт Чоповичі, вул.Грушевського На карті

Внесені зміни

    Номер: 143d3efbe5514d308ee7e47427ab0e52
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі звернення Виконавця, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.7 Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, пункт 5.4. Розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору викласти у новій редакції: «5.4. Термін виконання робіт, визначених Договором, до 30.06.2022 року, якщо інше не встановлено Графіком виконання робіт (додаток № 3). Робота вважається виконаною після підписання кінцевого Акту приймання виконаних робіт Замовником.». пункт 10.1. X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ Договору викласти у новій редакції: 10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2022 р., але у всякому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 2. Додаток № 3 до Договору № 177/12 від 06.12.2021 р. «Графік виконання робіт (календарний план) викласти в новій редакції. 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2021 10:36
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 від 17.12.21 р. до Договору № 177 12 ФОП Оганесян А.А._...
p7s
sign.p7s
    Номер: ff54135722424de9ab7c37f8efe42ce1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення інформації щодо зміни терміну дії договору та строку виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.01.2022 09:51
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Пртокол УО № 13 від 21.01.22 р._20220121_0001.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 13d6081f6cc749d5b150b4a807a02939
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди № 2 від 27.06.2022 року (1. На підставі звернення Виконавця, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.7 Договору, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, пункт 5.4. Розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору викласти у новій редакції: «5.4. Термін виконання робіт, визначених Договором, до 20.12.2022 року, якщо інше не встановлено Графіком виконання робіт (додаток № 3). Робота вважається виконаною після підписання кінцевого Акту приймання виконаних робіт Замовником.». 2. Додаток № 3 до Договору № 177/12 від 06.12.2021 р. «Графік виконання робіт (календарний план) викласти в новій редакції.).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.06.2022 10:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 27.06.22 р. до Дог.№ 177 12 ФОП Оганесян А.А._2022...
p7s
sign.p7s