• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярских товарів

6 741.00 UAH з ПДВ
Номер: 4e7b4b40479d4e93a07f2d0313a308c4
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-03-001969-c-c1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Придбання канцелярських товарів: 134.82000 UAH з ПДВ
Номер договору: 8/1
Дата підписання: 01.12.2021 09:42
Період дії договору: 01.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 6 741.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 123.50 UAH)
Оплачено: 6 741.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 123.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 50 паковання
Період постачання 01.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженка ,36 На карті