-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж водовідведення у частині вулиці Центральної від будинку № 15 по вул. Центральній до будинку № 24 по вул. Нижній в смт. Авангард, Одеського району, Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
423 752.26
UAH з ПДВ
Номер:
e4fccb1b24c041ab80afa9348600034b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-23-017795-a-c1
Замовник:
Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
23211248
-
Контактна особа:
Ісаєва Дар'я Олександрівна +380487972504 is_daria@ukr.net
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС
×
-
Код ЄДРПОУ:
33424125
-
Контактна особа:
Вердиш Андрій Петрович +380679463540 grand-gaz-service@ukr.net
-
Адреса:
67832, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Великодолинське К Маркса 13-б
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
230
Дата підписання:
08.12.2021 00:00
Період дії договору:
08.12.2021 00:00 - 21.12.2022 23:59
Сума договору:
423 752.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 625.38 UAH)
Оплачено:
423 752.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 625.38 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт мереж водовідведення у частині вулиці Центральної від будинку № 15 по вул. Центральній до будинку № 24 по вул. Нижній в смт. Авангард, Одеського району, Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роб
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Авангардівська селищ/р
IBAN:UA968201720344231013100019901
ПП"Гранд-Газ-Сервiс"
IBAN:UA413052990000026001004906856
Сума
423752.26 UAH
Статус
Оплачений
23.11.2022 15:23
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
78f0421f6b514efbb4a8f215b64e8a4b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із карантинними обмеженнями сторони домовились продовжити термін дії договору до 21.12.2022 рокуік
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано