• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, Папір КМА А4 ZOOM (С)-140 пачок

ДОГОВІР № 8268/11 02.12.2021р. ФОП Фіялко Л.О. в особі Фіялко Лариси Олександрівни, що діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, далі Продавець з одного боку та Смілянський психоневрологічний інтернат в особ ів.о. директора Мороз Тетяни Михайлівни, що діє на підставі Положення, далі Покупець, з іншого боку, уклали даний договір про наступне:1. Предмет договору. 1.1. Продавець продає канцелярські товари шкільного та офісного асортименту, далі по тексту цього договору Товар, в асортименті, кількості та по ціні, вказаній у кожній видатковій накладній, які є невід'ємною частиною цього договору, а Покупець приймає та оплачує ці товари в порядку та на умовах, визначених цим договором. Код ДК 021:2015 «3019000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, 2. Умови розрахунку. 2.1. Розрахунок за цим договором здійснюється Покупцем на підставі накладної, виставленої Продавцем. 2.2. Розрахунки по цьому договору можуть здійснюватись шляхом оплати за фактично отриманий товар. 2.3. У разі домовленості про оплату за фактично поставлений і переданий Покупцеві Товар, Покупець повинен здійснювати оплату протягом 7(семи) календарних днів. 2.4. Орієнтовна сума договору складає 21638.40 грн. (двадцять одна тисяча шістсот тридцять вісім гривень 40 коп.) без ПДВ 3. Відповідальність сторін. 3.1. У разі невиконання Покупцем терміну оплати отриманого Товару, Покупець сплачує пеню у розмірі 0,5% від несплаченої суми за кожний календарний день прострочення. 3.2. Якість і кількість Товару перевіряється Покупцем при його отриманні. Після підписання Сторонами документів про передачу Товару відповідальність за його кількість несе Покупець. 3.3. У випадку виявлення Покупцем неякісного товару під час прийому, і доведення того, що якість порушено за вини виробника або Продавця, останній проводить його заміну якісним товаром тієї ж номенклатури або аналогічним товаром, протягом 14 днів після одержання неякісного товару на свій склад, при умові якщо Покупець поверне Продавцю виявлений неякісний товар протягом 14 днів з дня його отримання. 3.4. Продавець не несе відповідальність за товари, якість яких може бути порушена з дня їх отримання Покупцем у зв'язку з неналежним виконанням правил прийому, зберігання, транспортування і продажу товарів Покупцем. 3.5. У разі невиконання чи неналежного виконання обов'язків згідно цього договору, всі суперечки та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами в процесі дії договору, розглядаються в порядку, встановленому діючим законодавством України, в Господарському суді. 4. Дія договору. 4.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021. 4.2. Цей договір підписаний у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 4.3. Договір може бути розірваний достроково по письмовій згоді Сторін. Постачальник ФОП Фіялко Лариса Олександрівна Постачальник ФОП Фіялко Лариса Олександрівна ЄДРПОУ 2202718324, факс тел. оптового відділу (067) 470-63-97, (067) 470-68-97, (067)-(073)-(050) 731-21-20, (0472) 500-680 тел. роздрібного відділу (0472) 33-67-46, 33-11-18, (093) 0-57-57-97 IBAN UA05 305299 00000 26006001602932 в КБ "ПРИВАТБАНК" Р/р ПДВ в МФО ІПН , номер свідоцтва Є платником єдиного податку Адреса м. Черкаси, вул. Пушкіна, 23 Форма розрахунку оплата з поточного рахунку Одержувач Смілянський психоневрологічний інтернат Рахунок документ складений у м. Черкаси Видаткова накладна № РНО-008268 /11 Категорія цін 1 Мелкий опт № Штрих-код Товар Артикул □д. Кіль кість Ціна без ПДВ Сума без ПДВ 1 731882654193£ Папір КМА А4 Zoom (С) іач 140 154.560 21638.40 Всього кіль-сть (вага) 140 (350 кг) Разом без ПДВ: ПДВ: Всього з ПДВ: 21638.40 0.00 21638.40 Всього на суму: Двадцять одна тисяча шістсот тридцять вісім гривень 40 копійок ПДВ: 0.00 грн. Сторони виражають свою згоду й дозволяють одна одній, або, за їх дорученням третім особам, здійснювати обробку персональних даних Сторін (інформацію, що може ідентифікувати Сторону) відп Отримав(ла) по доз. № от . . мовлення у будь-який зручний час. ки товдаються протягом однієї доби, гом 5 банківських

21 638.40 UAH без ПДВ
Номер: 4761ae2ef9974c7c969ce61697db2690
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-02-000053-b-a1
Замовник: Смілянський психоневрологічний інтернат
Постачальник: Фізична особа підприємець Фіялко Лариса Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: ДОГОВІР № 8268/11 02.12.2021р. ФОП Фіялко Л.О. в особі Фіялко Лариси Олександрівни, що діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, далі Продавець з одного боку та Смілянський психоневрологічний інтернат в особ ів.о. директора Мороз Тетяни Михайлівни, що діє на підставі Положення, далі Покупець, з іншого боку, уклали даний договір про наступне:1. Предмет договору. 1.1. Продавець продає канцелярські товари шкільного та офісного асортименту, далі по тексту цього договору Товар, в асортименті, кількості та по ціні, вказаній у кожній видатковій накладній, які є невід'ємною частиною цього договору, а Покупець приймає та оплачує ці товари в порядку та на умовах, визначених цим договором. Код ДК 021:2015 «3019000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, 2. Умови розрахунку. 2.1. Розрахунок за цим договором здійснюється Покупцем на підставі накладної, виставленої Продавцем. 2.2. Розрахунки по цьому договору можуть здійснюватись шляхом оплати за фактично отриманий товар. 2.3. У разі домовленості про оплату за фактично поставлений і переданий Покупцеві Товар, Покупець повинен здійснювати оплату протягом 7(семи) календарних днів. 2.4. Орієнтовна сума договору складає 21638.40 грн. (двадцять одна тисяча шістсот тридцять вісім гривень 40 коп.) без ПДВ 3. Відповідальність сторін. 3.1. У разі невиконання Покупцем терміну оплати отриманого Товару, Покупець сплачує пеню у розмірі 0,5% від несплаченої суми за кожний календарний день прострочення. 3.2. Якість і кількість Товару перевіряється Покупцем при його отриманні. Після підписання Сторонами документів про передачу Товару відповідальність за його кількість несе Покупець. 3.3. У випадку виявлення Покупцем неякісного товару під час прийому, і доведення того, що якість порушено за вини виробника або Продавця, останній проводить його заміну якісним товаром тієї ж номенклатури або аналогічним товаром, протягом 14 днів після одержання неякісного товару на свій склад, при умові якщо Покупець поверне Продавцю виявлений неякісний товар протягом 14 днів з дня його отримання. 3.4. Продавець не несе відповідальність за товари, якість яких може бути порушена з дня їх отримання Покупцем у зв'язку з неналежним виконанням правил прийому, зберігання, транспортування і продажу товарів Покупцем. 3.5. У разі невиконання чи неналежного виконання обов'язків згідно цього договору, всі суперечки та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами в процесі дії договору, розглядаються в порядку, встановленому діючим законодавством України, в Господарському суді. 4. Дія договору. 4.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021. 4.2. Цей договір підписаний у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 4.3. Договір може бути розірваний достроково по письмовій згоді Сторін. Постачальник ФОП Фіялко Лариса Олександрівна Постачальник ФОП Фіялко Лариса Олександрівна ЄДРПОУ 2202718324, факс тел. оптового відділу (067) 470-63-97, (067) 470-68-97, (067)-(073)-(050) 731-21-20, (0472) 500-680 тел. роздрібного відділу (0472) 33-67-46, 33-11-18, (093) 0-57-57-97 IBAN UA05 305299 00000 26006001602932 в КБ "ПРИВАТБАНК" Р/р ПДВ в МФО ІПН , номер свідоцтва Є платником єдиного податку Адреса м. Черкаси, вул. Пушкіна, 23 Форма розрахунку оплата з поточного рахунку Одержувач Смілянський психоневрологічний інтернат Рахунок документ складений у м. Черкаси Видаткова накладна № РНО-008268 /11 Категорія цін 1 Мелкий опт № Штрих-код Товар Артикул □д. Кіль кість Ціна без ПДВ Сума без ПДВ 1 731882654193£ Папір КМА А4 Zoom (С) іач 140 154.560 21638.40 Всього кіль-сть (вага) 140 (350 кг) Разом без ПДВ: ПДВ: Всього з ПДВ: 21638.40 0.00 21638.40 Всього на суму: Двадцять одна тисяча шістсот тридцять вісім гривень 40 копійок ПДВ: 0.00 грн. Сторони виражають свою згоду й дозволяють одна одній, або, за їх дорученням третім особам, здійснювати обробку персональних даних Сторін (інформацію, що може ідентифікувати Сторону) відп Отримав(ла) по доз. № от . . мовлення у будь-який зручний час. ки товдаються протягом однієї доби, гом 5 банківських
Номер договору: 8268/11
Дата підписання: 02.12.2021 07:00
Період дії договору: 02.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 21 638.40 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, Папір КМА А4 ZOOM (С)-140 пачок
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 140 пачок
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 20709, Україна, Черкаська область, Сміла, Семена Морочковського, 86 а На карті