-
Відкриті торги
-
КЕП
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 218+700 - км 221+400, Рівненська область
5 028 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
02eef205e2154f359bd47d5c9411e576
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-09-000990-c-c1
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
25894919
-
Контактна особа:
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41954876
-
Адреса:
13201, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, місто Чуднів, ВУЛИЦЯ ЛЮБАРСЬКА, будинок 39
Класифікатор ДК 021:2015:
45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
59
Дата підписання:
16.12.2021 00:00
Період дії договору:
16.12.2021 00:00 - 14.04.2025 00:00
Сума договору:
5 028 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 251 400.00 UAH)
Оплачено:
5 028 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 251 400.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 218+700 - км 221+400, Рівненська область
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1ae1491d36324926931369336b699932
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4. п.2.9., п. 9.4. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.9.1. Договору у наступній редакції:
«5.1. Термін виконання робіт з 16.12.2021р. по 31.12.2023р.»;
«9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання усіх договірних зобов’язань».
2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.9.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток № 3), Графік виконання робіт (Додаток № 4) та викласти їх у редакції, що додається.
Додатки: Календарний план (Додаток № 3);
Графік виконання робіт (Додаток № 4).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.03.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7d52c718694842cea2d2e242cf63ff66
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.2.9, п.9.4. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.9.1. Договору у наступній редакції:
«5.1. Термін виконання робіт: 16.12.2021 по 31.12.2024р.»;
«9.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому випадку до повного виконання усіх договірних зобов’язань».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
29.05.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер:
a38280c778a5463bb762143e5b5b026e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку зі зміною системи оподаткування Підрядника в частині реєстрації платником податку на додану вартість, керуючись п. 9.4. Договору, з метою приведення Договору у відповідність, Сторони дійшли згоди:
1.1. Внести зміни до пункту п.2.1. Договору та викласти його в новій редакції:
«2.1. Вартість робіт за цим Договором (ціна Договору) становить 5 028 000,00 грн. (п'ять мільйонів двадцять вісім тисяч гривень, нуль копійок) з врахуванням єдиного внеску 5% в сумі 223 500 грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ складає 20% 93000 грн. 00 коп.
1.2. Внести зміни у Додатки до Договору: Протокол погодження договірної ціни (Додаток №2), Зведений кошторис (Додаток №5) та викласти їх у редакції, що додається.
Додаток: Протокол погодження договірної ціни (Додаток №2); Зведений кошторис (Додаток №5).
2. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію.
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
29.07.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c654cbb07d8e4ce0b2f0cf029e98bf4d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із затримкою фінансування в повному обсязі витрат Замовника, відповідно пп.4 п.2.9., п.9.4 Договору, керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і терміни виконання робіт та викласти п.5.1., 9.1. Договору в наступній редакції:
«5.1. Терміни виконання робіт з 16.12.2021 по 31.12.2025р.»;
«9.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2025 року, але у будь-якому випадку до повного виконання усіх договірних зобов’язань».
2. У зв’язку з продовженням дії Договору та термінів виконання робіт, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2024 р. № 1060 «Деякі питання використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки швидкого відновлення України», керуючись п. 9.4 Договору, Сторони дійшли згоди:
Внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток № 3), Графік виконання робіт (Додаток № 4), та викласти їх в редакції, що додається.
Додатки: Календарний план (Додаток № 3); Графік виконання робіт (Додаток № 4).
Номер додаткової угоди:
8
Дата внесення змін до договору:
08.10.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
dd43b8ef4a9a45edbdcc36be350a7288
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У звʼязку зі зміною нормативно-кошторисної бази, введення в дію нових національних стандартів, внесенням змін до Завдання від 11.11.2021 №17-5/21, відповідно до рішення Технічної ради, затвердженого протоколом засідання Технічної ради Служби №3 від 06.11.2023, керуючись п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», пп.3) п.2.9, п.9.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти додаток до Договору – Технічна специфікація (Додаток №l), який є його невідʼємною частиною, у редакції, що додається.
Додаток: Технічна специфікація (Додаток №1).
2. У звʼязку із внесенням змін до Технічної специфікації (Додаток №l), керуючись п. 9.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункти 1.4., 2.15, 2.16, 2.19, 2.20, 2.21, 2.24, 2.25, 3.3, 4.3, 5.7 Договору в наступній редакції:
«1.4. Технічні, науково-економічні та інші вимоги до робіт, що є предметом цього Договору, визначаються у Завданні від 11.11.2021 №17-5/21 (зі змінами та доповненнями від 17.10.2023) на розроблення проєктної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км218+700-км221+400, Рівненська область, затвердженого у встановленому порядку, яке міститься у Технічній специфікації (Додаток №1 до цього Договору), та переданому Підряднику Замовником.»;
«2.15. Датою завершення Підрядником повного обсягу робіт за цим Договором вважається дата отримання Замовником проєктної документації з позитивним висновком експертизи за накладною разом з оформленим Актом виконаних робіт, що оформляється Підрядником українською мовою у чотирьох аутентичних примірниках.»;
«2.16. Після здачі Підрядником завершеної проєктної документації з позитивним висновком експертизи за накладною Замовник зобовʼязується, за умови фактичного надходження бюджетних коштів, подати документи на оплату протягом десяти календарних днів з дня підписання Замовником акта приймання-передачі проєктної документації з позитивним висновком експертизи, переданою за накладною.»;
«2.19. Розроблену проєктну документацію Підрядник подає уповноваженій експертній організації для проведення експертизи. Підрядник за власний рахунок та власними силами у межах погодженого сторонами строку виконання робіт за цим Договором невідкладно усуває усі зауваження (у разі їх виникнення) для отримання позитивного висновку експертизи (експертного звіту).»;
«2.20. У разі ненадання Замовнику проєктної документації з позитивним висновком експертизи у встановлений цим Договором строк Підрядник зобовʼязаний повернути оплачені кошти за виготовлення проєктної документації у повному обсязі та сплатити штраф у розмірі 50% від ціни Договору (вартості робіт).»;
«2.21. За порушення строків надання Замовнику проєктної документації з позитивним висновком експертизи Підрядник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення від ціни Договору (вартості робіт), а у разі прострочення більше, ніж на тридцять календарних днів, сплачує (окрім пені) штраф у розмірі 25% від ціни Договору (вартості робіт).»;
«2.24. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у межах договірної ціни та виділених бюджетних асигнувань (коштів) на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України), але не більше 90% від ціни Договору до отримання позитивного висновку експертизи.»;
«2.25. Остаточний розрахунок вартості цього Договору за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 роб. днів з дня отримання позитивного висновку експертизи.»;
«3.3. Підрядник зобовʼязаний:
- розробити проєктну документацію у порядку та на умовах, визначених цим Договором, з додержанням вимог, що містяться у Завданні та інших вихідних даних, наданих Замовником, а також спеціальних вказівок останнього та вимог, що звичайно ставляться до подібної документації;
- погоджувати із Замовником типи та конструкцію дорожнього одягу, принципові схеми штучних споруд, транспортні схеми поставки основних дорожньо-будівельних матеріалів, використання імпортної дорожньо-будівельної техніки та нових матеріалів;
- виконати погодження розроблення проєктної документації із зацікавленими організаціями і службами, погоджувальними організаціями, експертними організаціями, обгрунтовувати та доводити прийняті проєктні рішення;
- погоджувати готову проєктну документацію із Замовником, а також за дорученням Замовника зі службами інженерних комунікацій, якщо така вимога міститься у наданих ними технічних умовах;
- погоджувати готову проєктну документацію з уповноваженими органами державної влади, місцевого самоврядування та органами Національної поліції;
- здати Замовникові готову проєктну документацію та результати пошукових робіт разом з позитивним висновком експертизи у строки і терміни, обумовлені графіком виконання робіт;
- внести зміни і доповнення до проектної документації протягом 15-ти робочих днів з дня отримання повідомлення про її відхилення від погодження відповідно до зауважень експертизи, які повʼязані з порушенням законодавства і нормативних вимог, в тому числі по складових експертних висновків;
- замовити експертизу проєкту в експертній організації, що відповідає критеріям, встановленим чинному законодавству України та може проводити експертизу проєктів будівництва; усунути зауваження експертизи (за наявності) та отримати позитивний висновок (звіт) експертизи проєкту, що не містить інформацію про допущені помилки та/або недотримання технічних вимог;
- гарантувати Замовникові відсутність у інших осіб права перешкодити або обмежити виконання робіт на основі виготовленої за цим Договором проєктної документації;
- не передавати без згоди Замовника проєктну документацію або її частини, складові іншим особам;
- у письмовій формі завчасно інформувати Замовника про можливе сповільнення робіт з зазначенням причини такого сповільнення, а за неможливості у передбачений договором строк виконати роботу-негайно повідомити письмово про це Замовника;
- забезпечити якість робіт згідно з вимогами Замовника та чинних нормативних документів;
- своїми силами і за свій рахунок здійснювати за необхідності корегування проєктної документації за зауваженнями Замовника, усунути усі виявлені недоліки та прорахунки у виготовленій проєктній документації;
- підтвердити і гарантувати, що має всі необхідні дозволи (ліцензії) на виконання вимог чинного в Україні законодавства для виконання ним своїх обовʼязків за цим Договором протягом усього часу виконання.»;
«4.3. Підрядник зобовʼязується не пізніше 7-ми роб. днів до настання кінцевого терміну (строку), визначеного цим Договором, передати Замовникові розроблену проєктну документацію з позитивним висновком експертизи разом з підписаним з власного боку актом приймання-передачі виконаних робіт.»;
«5.7. Підрядник зобовʼязаний забезпечити:
- відповідність проектних рішень Завданню на розробку проєктної документації Nº 17-5/21 від 11.11.2021 (зі змінами та доповненнями від 17.10.2023), що міститься у Технічній специфікації, а також містобудівні умови та обмеження ділянки забудови у разі їх наявності та дозвільним документам згідно з цим Договором;
- відповідність проєктної документації вимогам чинних нормативних документів;
- захист навколишнього природного середовища, екологічну безпеку і раціональне використання природних ресурсів згідно з ДБН А.2.2-1-2003 та ДБН В.2.3-4:2015;
- експлуатаційну надійність;
- патентну чистоту прийнятих технічних рішень та застосованого обладнання.».
3. Керуючись п. 2.7., п. 9.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток №4), Зведений кошторис (Додаток №5) та викласти їх в редакції що додається.
Додаток: Графік виконання робіт (Додаток №4); Зведений кошторис (Додаток №5).
4. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою
дію.
5. Дана Угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами.
Номер додаткової угоди:
9
Дата внесення змін до договору:
05.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
df6161d6936e4b4c998f7ab4c1855a4b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.У зв'язку з завершенням в повному обсязі виконання робіт передбачених Договором, керуючись п.9.4 Договору, ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору з 14 квітня 2025 року та внести відповідні зміни до п.5.1., п.9.1. Договору та викласти їх у наступній редакції:
«5.1. Термін надання послуг: 16.12.2021. – 14.04.2025р.»;
«9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 14.04.2025 року, але в будь якому випадку до повного виконання усіх договірних зобов’язань».
2. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних Сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті Замовником наданих послуг.
3. У зв’язку з припиненням дії Договору, Підрядник не має жодних претензій до Замовника по Договору.
4. Дана Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами.
Номер додаткової угоди:
11
Дата внесення змін до договору:
14.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано