-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Молоко ультрапастеризоване 900г
10 260.00
UAH з ПДВ
Номер:
125457b328b24b17873ce0c1f8b4093d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-30-006141-c-c1
Замовник:
Серебрійський навчально-реабілітаційний центр Могилів-Подільського району Вінницької обласної Ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
21723116
-
Контактна особа:
Мельник Сергій Вячеславович +380433737545 serebria_internat@ukr.net
-
Адреса:
24026, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, с. Серебрія , провулок 8 Березня ,3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Люстдорф"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23063575
-
Контактна особа:
Матіюк Ігор Дмитрович 0434521094 bestzvit@loostdorf.com.ua
-
Адреса:
22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, вул.Коцюбинського,1
Класифікатор ДК 021:2015:
15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
0119/21
Дата підписання:
26.11.2021 00:00
Період дії договору:
26.11.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
10 260.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 710.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко ультрапастеризоване 900г
Кількість
450 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
24026, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський-р-н , с. Серебрія, провулок 8 Березня ,3
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Серебрійський НРЦ
IBAN:UA728201720344250014000050082
Ф-ма "Люстдорф" у формi ТОВ
IBAN:UA083510050000026001190989211
Сума
387.60 UAH
Статус
Оплачений
17.12.2021 10:20
Док-ти
1
Серебрійський НРЦ
IBAN:UA728201720344250014000050082
Ф-ма "Люстдорф" у формi ТОВ
IBAN:UA083510050000026001190989211
Сума
1824.00 UAH
Статус
Оплачений
17.12.2021 10:20
Док-ти
1
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
aa52f94bde6d4b15a2e1976c31bb66b4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі в зв'язку з зменшенням кошторисних призначень і закінчення терміну дії договору «___» ____________ 2021р. Постачальник: _ ____________________ . іменований далі «Продавець», в особі _______________________________ діючий напідставі _____________ з одного боку та Серебрійський навчально-реабілітаційний центр (в подальшому «Покупець»), в особі директора Калашнікової Зої Віталіївни , діючий на основі Статуту, з іншого боку, уклали цей договір про наведене нижче: 1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.Продавець зобов’язується передати у власність Покупця товар: код за Єдиним закупівельним словником ДК 015:2015 - Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний ДСТУ), (далі - Товар) у повну власність “Покупця”, а “Покупець” зобов’язаний прийняти товар та забезпечити оплату (в залежності від обсягу поставки товару). 1.2. Товар, який постачається, повинен відповідати Специфікації (Додаток 1 до Договору). 1.3. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений залежно від реального фінансування видатків Покупця на ці цілі. 1.4. Відмова в односторонньому порядку від виконання зобов’язань за цим Договором не допускається окрім випадків, передбачених законодавством України та цим Договором. 2.ЯКІСТЬ ТОВАРУ 2.1. Продавець повинен передати (поставити) Товар, якість якого відповідає ДСТУ, в порядку та на умовах, передбачених законодавством України та цим Договором. Термін придатності не менше 80% від загального терміну зберігання. 2.2. Продавець надає гарантію щодо якості Товару протягом строків, зазначених виробником на пакуванні. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Ціна цього Договору становить _______________________________________грн.,у тому числі ПДВ у розмірі _______________________ грн. 3.2. Ціна Товару включає в себе: вартість Товару, транспортні а також інші витрати понесені Продавцем (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо) та його доставку і розвантаження у визначеному Покупцем місці. 3.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. 3.4. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; - Порядок внесення змін щодо даного пункту: Продавець надає Покупцеві лист із обґрунтуванням збільшенням ціни на товар та наданням оригіналу або завірену копію документу виданого уповноваженим органом із зазначенням збільшення ціни на товар, який постачається відповідної його якості, сорту, категорії тощо. 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 3.5. В разі збільшення Продавцем ціни за одиницю Товару відповідно ціни цього Договору без згоди Покупця останній може розірвати цей Договір в односторонньому порядку після письмового повідомлення про це Продавця без оплати надлишкової вартості товару. 4. ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткової накладної. 4.2. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем після фактичної поставки Товару 4.3. Покупець здійснює оплату Товару протягом 14 банківських днів з моменту видачі накладної (При наявності бюджетного фінансування) У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій рахунок та відповідно до чинного законодавства України. 5. ПОСТАВКА ТОВАРУ 5.1. Найменування, якісні та кількісні характеристики Товару визначаються відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору). 5.2. Сир кисломолочний повинен поставлятися в споживчій упаковці вагою від 0.1 до 5кг, та доставлені Продавцем з дотриманням вимог, що виключають його псування під час поставки, зберігання та розвантаження. 5.3. Поставка Товару здійснюється Продавцем два рази на тиждень (дрібними партіями) відповідно до потреби та заявок Покупця, з понеділка по п’ятницю з 09:00до 16:00 год протягом 2021 року. Строк поставки товару – протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки від Покупця 5.4. Термін поставки Товару не може змінюватись в односторонньому порядку. В разі виникнення необхідності коригування терміну поставки він може бути письмово узгоджений Сторонами не пізніше як за 10 діб до терміну поставки, що здійснюється шляхом укладання додаткової угоди до цього Договору. 5.5. Перехід права власності на Товар від Продавця до Покупця відбувається в момент підписання накладної. 5.6. Ризик випадкового пошкодження Товару несе власник. 5.7. Поставка Товару здійснюється транспортом, який відповідає вимогам санітарного законодавства, силами (персоналом) та засобами Продавця на склад Покупця за умови повного та належного сприяння з боку Покупця за адресою: провулок 8 Березня, буд.3, с.Серебрія, Могилів-Подільський р-н, Вінницька обл.. Кожну партію супроводжує документ, що підтверджує її безпечність та якість. Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством охорони здоров'я України до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися, із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Транспортні засоби, якими перевозять товар, повинні бути чисті, без сторонніх запахів. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертають Продавцю. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Продавець повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 календарного дня. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці). 5.8. Накладні готуються Продавцем та передаються на підпис Покупцю, який зобов’язаний їх підписати та повернути один примірник Продавцю на наступний день після їх отримання, або надати письмову та обґрунтовану відмову від їх підписання. Продавець у момент передачі Товару зобов’язаний надати Покупцю відповідні документи, що підтверджують якість Товару, а саме: сертифікат відповідності, якості товару тощо. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Покупець має право відмовитись від прийняття Товару. 5.9. У разі виявлення недоліків при проведенні приймання-передачі Товару, Продавець усуває їх за власний рахунок та власними силами у строк, одного календарного дня. 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 6.1. Покупець зобов’язаний: здійснити оплату Товару в порядку, передбаченому цим Договором, прийняти Товар належної якості та підписати надані накладні; інформувати Продавця та письмово узгоджувати з ним зміни до умов Договору шляхом укладання додаткової угоди до цього Договору; 6.2. Покупець має право: достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі одноразового невиконання зобов’язань Продавцем за цим Договором, письмово повідомивши про це його у строк за 14 календарних днів до такого розірвання Порушенням зобов’язань вважається: невиконання обов’язків, передбачених умовами Договору, неповне їх виконання, виконання їх без дотримання порядку, визначеного Договором або законом; контролювати поставку Товару відповідно до строків, встановлених цим Договором; зменшити обсяг закупівлі Товару та відповідно ціну цього Договору залежно від реального фінансування видатків на ці цілі; змінити умови цього Договору відповідно до ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”; змінити умови цього Договору, щодо строків та термінів поставки; повернути рахунок-фактуру (накладну) Продавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документу (відсутність печатки, підписів тощо); не підписувати накладні в разі виявлення недоліків (дефектів, некомплектності, пошкоджень тощо) та вимагати усунення вказаних недоліків шляхом проведення заміни на Товар належної якості, комплектності з урахуванням пункту 5.9. цього Договору. У разі закриття закладу у зв'язку з проведенням карантинних заходів має право повернути залишок товару Продавцю за умов, залишкового строку придатності товару не менш як 40%. 6.3. Продавець зобов’язаний: забезпечити поставку Товару належної якості у строки, встановлені цим Договором, відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору); надати Покупцеві усі документи щодо Товару (накладну на Товар, рахунок-фактуру, сертифікат відповідності (якості) тощо); усунути виявлені недоліки Товару за власний рахунок шляхом проведення заміни Товару на товар належної якості; у разі зменшення середньоринкової ціни постачаємого товару, постачати товар за відповідною середньоринковою ціною. у разі закриття закладу у зв'язку з проведенням карантинних заходів прийняти, забрати від Покупця залишок товару Продавцю за умов, залишкового строку придатності товару не менш як 40%. 6.4. Продавець має право: своєчасно та в повному обсязі отримати плату відповідно до умов цього Договору; на дострокову поставку Товару за письмовим погодженням з Покупцем строків їх поставки згідно з пункту 5.4 цього Договору. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 7.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань та умов цього Договору винна Сторона несе відповідальність і відшкодовує спричинені нею прямі збитки у порядку, передбаченому законодавством України та цим Договором. 7.2. За порушення Продавцем умов Договору щодо якості, невідповідності пакування та маркування Товару, стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару. 7.3. За порушення Продавцем строків виконання зобов’язання щодо поставки Товару стягується пеня у розмірі 0,1% вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 7.4. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання взятих за цим Договором зобов’язань. 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо вони виникли внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). 8.2. Під форс-мажорними обставинами слід розуміти зовнішні та надзвичайні обставини, які не існували на час підписання цього Договору, виникли поза волею Сторін, настанню та дії яких вони не могли перешкодити за допомогою заходів та засобів, застосування яких у конкретній ситуації справедливо вимагати та чекати від сторони, що підпала під дію форс-мажорних обставин. 8.3. Форс-мажорними обставинами визнаються такі обставини: пожежі, повені, землетруси, епідемії, аварії на транспорті, диверсії, війна та військові дії, а також інші події/дії, що підтверджуються довідкою органу, уповноваженого видавати такі документи. 8.4. Термін виконання зобов’язань за цим Договором відкладається при виникненні обставин, зазначених у пунктах 8.1-8.3, на час, протягом якого останні будуть діяти. 8.5. Якщо обставини, зазначені у пунктах 8.1-8.3 цього Договору, триватимуть більше 15 днів, то кожна із Сторін буде вправі розірвати договір, в такому випадку жодна із Сторін не буде мати права вимагати від іншої відшкодування можливих збитків. Сторони зобов’язуються при цьому у строк через 10 днів після повідомлення про розірвання цього Договору провести остаточні взаєморозрахунки, якщо між ними існуватиме заборгованість, з урахуванням індексу інфляції. 9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 9.1. Сторони мають докласти максимум зусиль щодо вирішення розбіжностей, що можуть виникнути між ними при виконанні обов’язків згідно з цим Договором, шляхом безпосередніх переговорів шляхом пред’явлення претензії. 9.2. Якщо за результатами розгляду претензії у встановлені строки між Сторонами не буде вирішено розбіжностей, вони розв’язуються відповідно до законодавства. 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 10.2. Цей Договір укладено і підписано у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 11. ІНШІ УМОВИ 11.1. Умови Договору можуть бути змінені у порядку, передбаченому цим Договором та законодавством України. 11.2. Цей Договір свідчить про повне розуміння Сторонами предмету цього Договору. 11.3. Цей Договір або права по ньому не можуть бути передані жодною зі Сторін третій особі без письмовою згоди на це іншої Сторони. 11.4. У випадку, якщо будь-яке положення Договору, в установленому порядку буде визнано недійсним, всі інші положення (умови) цього Договору продовжують діяти та виконуватися належним чином Сторонами. 11.5. У випадку зміни адреси та/або банківських чи поштових реквізитів Сторони зобов‘язані повідомити про це одна одну протягом 3 робочих днів з дня виникнення таких змін. Сторона, яка порушила дану умову, повинна відшкодувати іншій Стороні збитки, пов‘язані з таким неповідомленням. 11.6. Всі повідомлення та листи, пов‘язані з цим Договором, будуть вважатися належним чином поданими, якщо вони відправлені адресату листом із повідомленням про вручення або доставлені (вручені) особисто під підпис. 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Додаток 1 – Специфікація. Додаток до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною. 13. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН ПОКУПЕЦЬ: ПРОДАВЕЦЬ: Серебрійський навчально-реабілітаційний центр Юридична адреса: провулок 8 Березня,3, с.Серебрія, Могилів-Подільський р-н, Вінницька область, 24026 Поштова адреса:провулок 8 Березня,3, с.Серебрія, Могилів-Подільський р-н, Вінницька область, 24026 Юридична адреса: Поштова адреса: Телефон: (04337) 37-5-45 Телефон: Факс: р/р ___________________________________ в Державній казначейській службі України МФО 820172, код ЄДРПОУ 21723116 р/р МФО код ЄДРПОУ Директор______________/Калашнікова З.В./ Керівник______________/ / м. п. м.п. Додаток №2 до тендерної документації Додаток 1 до договору №____ від «___»_________20___ року Специфікація на закупівлю продуктів харчування №п/п Код CPV Найменування товару Одиниця виміру Кількість товару Ціна без ПДВ, грн ПДВ, грн Сума в т.ч. з ПДВ 1 15540000-5 Сир кисломолочний кг 100 ВСЬОГО на загальну суму _______грн ____коп.(____________________________ гривень) ___коп., в т.ч.ПДВ 20% _______грн ___коп(____________гривень ) ___коп ПРОДАВЕЦЬ: ПОКУПЕЦЬ: ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ _____________________________ Керівник ______________/______/ м. п. Серебрійський навчально-реабілітаційний центр : в Юридична адреса: провулок 8 Березня,3, с.Серебрія, Могилів-Подільський р-н, Вінницька область, 24026 Т Телефон: (04337) 37-5-45 р/р UA________________________________ у Державній казначейській службі України МФО 820172 к ЄДРПОУ 21723116 Директор ______________/Калашнікова З.В./ м. п.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано