-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт(технічний нагляд під час будівництва об'єкта : «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Кривобалківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Миру,18,с.Крива Балка Миколаївського району Миколаївської області» Коригування (1черга)
45 644.55
UAH без ПДВ
Номер:
c011562345d14e6bb4ff41e3235008a4
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-29-011107-c-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41292510
-
Контактна особа:
Надія Іванівна Романюк +380955312623 vonmsktp@gmail.com
-
Адреса:
57134, Україна, Миколаївська область, Миколаївський р-н., селище Весняне, вул. Центральна, буд. 6-В
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
СТЕПАНЕНКО СТАНІСЛАВ ОЛЕГОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3298313032
-
Контактна особа:
СТЕПАНЕНКО СТАНІСЛАВ ОЛЕГОВИЧ +380501415041
-
Адреса:
56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, ВУЛИЦЯ ПЕТРОВСЬКОГО будинок 65
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
37ТН/21
Дата підписання:
24.11.2021 16:00
Період дії договору:
24.11.2021 00:00 - 30.05.2022 00:00
Сума договору:
45 644.55 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 021:2015 – 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт(технічний нагляд під час будівництва об'єкта : «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Кривобалківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Миру,18,с.Крива Балка Миколаївського району Миколаївської області» Коригування (1черга)
Кількість
1 роботи
Період постачання
24.11.2021 - 25.12.2021
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
ed35f87b695a420eae89eb8ae82e5645
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу робіт( послуг) та відповідно пункт 3.1 Договору про закупівлю №37ТН/21 від 24.12.21 року викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість наданих послуг за цим Договором, за згодою Сторін, складає 45644,55 грн (сорок п'ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 55 копійок).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.12.2021 15:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5f7544e6056744d6ad7ddab60db5a327
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.3. Договору №37ТН/21 від 24.11.2021 року, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке:
1. Пункт 5.1. та Додаток 2 Договору викласти у новій редакції:
« 5.1. .Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до дати підписання акту готовності об’єкта до експлуатації, форма якого затверджена, в установленому порядку Мінрегіонбудом та отримання Свідоцтва про відповідність збудованого Об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (за необхідності), але не пізніше 30.05.2022 р., а в частині обов’язків по оплаті наданих послуг по фінансовім та гарантійним обов’язкам – до повного проведення розрахунків, але в будь-якому випадку, до моменту його повного виконання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 16:00
Статус:
Опубліковано