-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір А4, 500 арк.
49 990.00
UAH без ПДВ
Номер:
60bfd78f0ae742a0b7e2c1437a85a24b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-26-010048-a-a1
Замовник:
Управління освіти Херсонської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146713
-
Контактна особа:
Валерія Хникіна +380552456061, +380552420861 valeriya_tender1@ukr.net
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ГНЄДКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
1950802361
-
Контактна особа:
Гнєдко О.М. 0952885586
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ВУЛИЦЯ СТЕБЛІЄВСЬКА будинок 13-В
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
564
Дата підписання:
26.11.2021 14:00
Період дії договору:
26.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
49 990.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, 500 арк.
Кількість
373 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, проспект Ушакова, 75А, централізована бухгалтерія при управлінні освіти Херсонської міської ради
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3d60ed0d7ae54a9681305e1c9ee4944f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились внести зміни: до п. 2.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна сума цього договору (тобто загальна вартість (ціна) усієї Продукції (Товару), поставленої за цим Договором, становить 27800 грн 00 коп., без ПДВ". Сума зменшення складає 22190,00 грн
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
08.12.2021 15:23
Статус:
Опубліковано