• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП "Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Лесі Українки, 16 м. Житомир (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

12 630.45 UAH без ПДВ
Номер: b463d57e438545d3ab7fc0c67c5d9445
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-26-009145-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Фізична особа-підприємець КОНДРАТЮК ЄВГЕНІЯ МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 1016
Дата підписання: 26.11.2021 14:16
Період дії договору: 26.11.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору: 12 630.45 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП "Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Лесі Українки, 16 м. Житомир
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 роботи
Період постачання 26.11.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: f0b8c2eb398245f9af50fba421fe675f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв‘язку з необхідністю проведення коригування робочого проекту, продовжити дію договору до 31.03.2022р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод.уг. №1 до дог.№1016.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 154ab9452def4b9f8432655a2697b4d8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження дії Договору до 31.03.2022р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 16:19
    Статус:
    Опубліковано