-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП "Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Лесі Українки, 16 м. Житомир (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
12 630.45
UAH без ПДВ
Номер:
b463d57e438545d3ab7fc0c67c5d9445
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-26-009145-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42789136
-
Контактна особа:
Світлана Миколаївна Маренич +380674112559 tmo2_alina@ukr.net
-
Адреса:
10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець КОНДРАТЮК ЄВГЕНІЯ МИХАЙЛІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2470213703
-
Контактна особа:
КОНДРАТЮК ЄВГЕНІЯ МИХАЙЛІВНА +380674105777
-
Адреса:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ГЕН. ВСЕВОЛОДА ПЕТРІВА будинок 11 квартира 83
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
1016
Дата підписання:
26.11.2021 14:16
Період дії договору:
26.11.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору:
12 630.45 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП "Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Лесі Українки, 16 м. Житомир
Кількість
1 роботи
Період постачання
26.11.2021 - 31.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f0b8c2eb398245f9af50fba421fe675f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв‘язку з необхідністю проведення коригування робочого проекту, продовжити дію договору до 31.03.2022р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 16:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
154ab9452def4b9f8432655a2697b4d8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження дії Договору до 31.03.2022р.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 16:19
Статус:
Опубліковано